رئیس اتحادیه تولید کنندگان گوشت گوسفند درگفت وگو با پانا:

افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته های پایانی سال/کاهش قابل توجه قاچاق دام زنده

خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه تولید کنندگان گوشت گوسفند با تاکید براینکه تولید گوشت در کشور از وضعیت مطلوب برخورداراست، گفت: پیش بینی ها این است که گوشت گوسفندی در اواخر سال با افزایش قیمت مواجه نشود اما افزایش دو تا سه درصدی در سال های گذشته وجود داشته و به دلیل افزایش تقاضا احتمال آن وجوددارد.

کد مطلب: ۱۹۱۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر ملکی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار داشت: با توجه به آمار و اطلاعات موجود در زمینه تولید دام که از میادین دام به صورت روزانه دریافت می شود هیچ کمبودی در تولید وجود ندارد و شرایط قیمتی در هفته های پایانی اسفند بدون تنش ارزیابی می شود.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان گوشت گوسفند با تاکید براینکه تولید گوشت در کشور از وضعیت مطلوب برخوردار است ، گفت: پیش بینی ها این است که گوشت گوسفندی در اواخر سال با افزایش قیمت مواجه نشود اما افزایش دو تا سه درصدی در سال های گذشته وجود داشته و به دلیل افزایش تقاضا احتمال آن وجوددارد.

ملکی در پاسخ به این پرسش که قیمت گوشت گوسفندی را در مقایسه با سایر پروتئین ها چگونه ارزیابی می کنید بیان کرد: نسبت به سال گذشته قیمت گوشت گوسفندی در فصل زمستان با کاهش 10 درصدی مواجه شده و گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه برای تحویل به مشتری 28000 تومان قیمت گذاری می شود.


وی با تاکید براینکه قاچاق دام به نحو قابل توجهی کاهش یافته است گفت: کاهش قیمت دلار قاچاق دام را به نحو قابل توجهی کاهش داده است و دیگر برای قاچاقچیان به صرفه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار