جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد:

شعار محوری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه‌وبویراحمد «با شهدا تا فتح قله‌ها» است

یاسوج (پانا) - جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد گفت شعارمحوری در دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید این استان «با شهدا تا فتح قله‌ها» است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شعار محوری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه‌وبویراحمد «با شهدا تا فتح قله‌ها» است

سردار مصطفی مثنوی در دومین کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد که با گردهمایی رزمندگان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین استان برای گرامیداشت شهدای گردان مالک اشتر در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، گفت: توفیق بزرگی است که در اعیاد بزرگ شعبانیه و بعد از قریب ۳۵ سال این یادواره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری ما در دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان «با شهدا تا فتح قله‌ها» است، افزود: یکی از قله‌ها در برگزاری دومین کنگره، احیای یاد و خاطره شهدای گردان مالک اشتر است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه بارها تاکید شده که حق شهدای استان است که رشادت‌های آن‌ها در قالب‌های مختلف بزرگ داشته شود، گفت: یکی از این بسترها احیای گردان‌های ۸ سال دفاع مقدس است.

مثنوی با بیان اینکه مفهوم مشترک بین انقلاب اسلامی ایران و گردان مردمی مالک اشتر، مردمی بودن آن است، افزود: نقش مردم قبل از انقلاب اسلامی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس برجسته و غیر قابل انکار است.

وی اظهار کرد: اصلی‌ترین مولفه‌ نه فقط در دوران جنگ بلکه در تمام عرصه‌ها و دوران و همچنین در جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم، حضور پررنگ مردم است که این از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه نقش مردم باعث موفقیت در همه عرصه‌ها شده است، عنوان کرد: علی‌رغم سیر صعودی اگر جایی به ظاهر متحمل شکست‌هایی شده‌ایم این حرکت نزولی به دلیل غفلت و کمرنگ شدن نقش مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌هاست دچار تحریم در سطوح مختلف و همچنین تحریف حقایق انقلاب اسلامی هستیم، گفت: این مردم هستند که نقش محور اقتصاد مقاومتی را بازی می‌کنند و از هرگونه تحریفی جلوگیری می‌کنند.

مثنوی با تاکید بر اینکه مهمترین قدرت و عرصه نقش‌آفرینی ما متصل به مردم است، اظهار کرد: میانگین حضور کشورهای مدعی دموکراسی در پای صندوق‌های رای، پایین‌تر از ۵۰ درصد است در صورتی که در کشور و به‌خصوص استان ما از حضور بسیار پررنگ مردم حکایت می‌کند.

در حاشیه این کنگره، سردار دولت‌آبادی از بازنشستگان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی استان نیز با بیان خاطراتی از همرزمان شهیدش، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

در پایان این کنگره از خانواده معظم شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار