باقری خبر داد:

آغاز رقابت دختران در مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از فردا

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز ‌جزئیاتی از برگزاری مسابقات قرآن کریم را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت دختران در مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از فردا

میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات جهانی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با پانا گفت: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات، شب گذشته در یک آیین قرعه‌کشی، قرعه نوبت و تلاوت شرکت پسران در مسابقات توسط داوران مشخص شد، براساس تصمیم کمیته فنی مسابقات، هر روز ۴ دانش‌آموز قاری و حافظ از ابتدای برنامه اجرا خواهند داشت.

وی افزود: امشب نیز برنامه قرعه‌کشی برای ۱۳ دختر برگزار می‌شود تا نوبت و تلاوت آنان نیز مشخص شود و از فردا شنبه صبح، مسابقات دختران نیز در سالن اجلاس از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۲ آغاز شود.

باقری بیان کرد: روز یکم اسفند مرحله نهایی مسابقات بزرگسالان را خواهیم داشت که دانش آموزان در سالن نظاره‌گر اجرای آنان هستند. در روز چهارشنبه نیز مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار می شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز درباره میزان استقبال از برگزاری این دوره از مسابقات گفت: ما برای این برگزاری به کل کشورها فراخوان دادیم؛ امسال میزان رقابت در رشته‌های حفظ قرآن نزدیک است همچنین با دعوت بیشتر دانش‌آموزان، امسال، تعداد بیشتری به مرحله حضوری راه پیدا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار