نصف جهان آماده برای جدال سپاهان-الهلال

تهران (پانا) - شهر اصفهان در فاصله دو روز تا دیدار حساس سپاهان-الهلال، حال و هوای فوتبالی پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نصف جهان آماده برای جدال سپاهان-الهلال

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که بیست و ششم بهمن 1402، پس از مدت‌ها در ورزشگاه نقش جهان میزبان یکی از دیدارهای مهم لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اکنون این باشگاه در اقدامی مشترک با شهرداری اصفهان، فضای شهر اصفهان را با شعار «یه ایرانه و یه اصفهان، یه اصفهانه و یه سپاهان» آماده دیدار مهم و حساس مقابل الهلال عربستان کرده است.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای الهلال است و پس از اینکه دیدار سپاهان-الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان علی رغم حضور هواداران این تیم برگزار نشد، تا حال این نخستین تجربه میزبانی سپاهان در نقش جهان مقابل یک تیم آسیایی باشد.

با توجه به این موضوع، شهر اصفهان این روزها، خود را آماده دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان کرده و قصد دارد از شرایط میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد، تا بتواند دیداری جذاب و مهیج را مقابل پرافتخارترین تیم قاره آسیا برگزار کند.

بلیت فروشی این دیدار از ساعت هشت صبح امروز شروع شده و هواداران سپاهان، با خرید بلیت خود را آماده می‌کنند تا در نقش جهان، آن هم مقابل ستارگان قابل توجه الهلال از تیمشان حمایت کنند، تا شاگردان مورایس مقابل نماینده فوتبال عربستان کار سختی نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار