رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی خبرداد:

به دانش‌آموزان فرصت نمایان شدن، قدرت و مسئولیت بدهیم

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی در حاشیه راهپیمایی غرور‌آفرین ۲۲ بهمن‌، مهم‌ترین دستاورد سازمان دانش‌آموزی‌ را میدان‌داری دانش‌آموزان در بسیاری از طرح‌ها و عرصه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به دانش‌آموزان فرصت نمایان شدن، قدرت و مسئولیت بدهیم

‌سلمان حصاری در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران پانا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت‌: نقش اساسی و مجری اصلی طرح دانش‌آموز‌محوری میدان ۱۴ صفر ۲، دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی هستند و این نقطه عطف که نوجوانان ما توانستند خودشان را قدرتمند نشان دهند یک دستاورد بزرگ برای سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی محسوب می‌شود‌.

وی افزود‌: امروز به فضل الهی و برکت خون شهدا ‌می‌بینیم که نوجوانان ما در تمامی عرصه‌ها میدان‌داری می‌کنند و این نیز از مهم‌ترین دستاورد‌ها قلم‌داد می‌شود‌.

حصاری در ادامه گفت‌: مهم‌ترین اقدام سازمان دانش آموزی در راه رسیدن به اهداف آرمانی جمهوری اسلامی ایران‌، مشارکت در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ است که این سازمان به عنوان دبیرخانه اصلی طرح محسوب می‌شود.

رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی افزود‌: در سازمان دانش‌آموزی اساس و بنیان اقدامات بر این است که تمامی محور‌ها را دانش‌آموزان رهبری و نقش‌آفرینی کنند و در مراحل تصمیم‌گیری‌، برنامه‌ریزی طرح‌ها و امورات سازمان بارها شاهد حضور چشمگیر دانش‌آموزان بوده و هستیم‌.

وی در ارتباط با اقدامات اخیر دشمنان در جنگ نرم خطاب به دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا گفت‌: در دنیای امروز نقش رسانه بسیار تاثیر‌گذار است و درخواستی که از دانش‌آموزان پانا به دلیل ارتباط داشتن با موضوع اساسی جنگ نرم‌ این است که‌ باید دانش‌آموزان خبرنگار اخبار و اقداماتی را منتشر کنند که علیه دشمنان باشد و روایت غلط علیه جمهوری اسلامی و به نفع دشمنان نباشد‌.

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران پانا افزود‌: در این جنگ‌، امروزه می‌طلبد که در روایت‌های غلط دشمنان علیه کشور‌، پاسخ کوبنده‌ای را تحت عنوان روایت پیشرفت‌های کشور از طریق رسانه به آن‌ها نشان دهیم‌.

سلمان حصاری با توجه به اصل دانش‌آموز‌محوری سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد‌: دانش‌آموز‌باوری و دانش‌آموزیاوری را تاکید ویژه داریم تا اجرا کنند و از تمامی همکاران و مدیران مدارس درخواست داریم گه دانش‌آموزان را مسئولیت‌پذیر و میدان‌دار کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار