مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف‌:

‌جامعه تعلیم و تربیت بار دیگر با حضور خود همبستگی و اتحاد خود را با کشور و این نظام ثابت کردند‌

خواف (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان خواف در روز ۲۲ بهمن و حضور دانش آموزان در صحنه گفت‌ دانش‌‌آموزان و جامعه تعلیم و تربیت بار دیگر با حضور خود همبستگی و اتحاد خود را با کشور و این نظام ثابت کردند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
‌جامعه  تعلیم و تربیت بار دیگر با حضور خود همبستگی و اتحاد خود را با کشور و این نظام ثابت کردند‌

غلامپور سدهی در ادامه ضمن تشکر از حضور جامعه‌ تعلیم و تربیت گفت‌: یکی از ویژگی‌هایی که در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بود بحث مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان بود که در قالب طرح میدان ۱۴ صفر ۲ امروز میدان‌داری کردند‌.

وی ادامه داد‌: انشاالله که بتوانیم با این میدان‌داری که این دانش آموزان دارند شاهد حضور حداکثری دانش آموزان و به خصوص رای اولی‌‌ها و مردم عزیز اهل تشیع و تسنن شهر خواف در روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای باشیم‌، چرا که حضور مردم و هر رای مردم به داخل صندوق یک جواب سفت و سخت هست به کسانی که چشم سرافرازی ایران و ایرانی را ندارند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور جامعه ‌ تعلیم و تربیت گفت‌: از مدیران مدارس که برنامه‌‌ریزی کردند تا امروز شاهد حضور دانش آموزان و دانشجویان عزیز در صحنه باشیم ممنونم و در پایان از حضور همه‌ کسانی که مثل همیشه در صحنه حضور داشتند و حماسه آفریدند تشکر می‌کنم و امیدوارم به همین نحو شاهد حضور مردم و بالاخص رای اولی‌ها در روز ۱۱ اسفند باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار‌: محمدمهدی تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار