معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش ورورش خراسان جنوبی اغلام کرد:

احداث و تعمیر 57 پروژه ورزشی در خراسان شمالی نشانه توجه ویژ دولت به سلامت ‌دانش‌آموزان است

بیرجند (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش ورورش خراسان جنوبی احداث و بهره برداری از ۱۸ زمین چمن مصنوعی، ۴ زمین ساحلی، ۱۱ کلاس درس تربیت بدنی، ۲۱ پروژه تعمیر و تجهیز و ۳ کفپوش تایل کورت، درقالب طرح «شهیدسلیمانی» را نشانه اهتمام دولت به سلامت جسم و روان دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث و تعمیر 57 پروژه ورزشی در خراسان شمالی نشانه توجه ویژ دولت به سلامت ‌دانش‌آموزان است

مهدی گلدانی مقدم، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم پرداخت و گفت: طرح مکمل یاری آهن و ویتامینD با پوشش ۷۹ هزار دانش آموز دوره‌های اول و دوم متوسطه‌ استان اجرایی شده است.

وی ازتوزیع اقلام ورزشی به ارزش ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان‌ در قالب کاروان‌های مهر نبوی، مهر علوی و مهر فاطمی به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و دهه مبارک فجر طی دو سال اخیر خبر داد و عنوان کرد: در ادامه ارائه خدمات سلامت به دانش‌آموزان اقلام بهداشتی شامل چسب زخم، باند و گازاستریل به ارزش یک میلیارد و ۴میلیون تومان، در مدارس کم برخوردار استان، توزیع شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر حمایت از دانش آموزان محروم و معرفی آنان به باشگاه‌های ورزشی تأکید کرد و افزود: توزیع ۳۴ هزار و ۲۰۰ لیتر صابون مایع‌ در مدارس روستایی، عشایری، کم‌برخوردار شهری و شبانه‌روزی‌ از دیگر خدمات این معاونت در مسیر ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به افتتاح استخر شنای دانش آموزی شهرستان زیرکوه در راستای رفع محرومیت‌‌ از استان، تصریح کرد: علاوه بر این عملیات اجرایی فونداسیون و نصب ۵ سوله ورزشی، در کنار اجرای زیرسازی مجموعه ورزشی شهید شهپر شهرستان بیرجند با مساحتی بالغ بر۱۰ هزار متر مربع، انجام شده است.

وی‌ با بیان این‌که دانش آموزان و فرهنگیان استان موفق به کسب ۹ رتبه برتر کشور در مسابقات ورزشی شده‌اند، اذعان کرد: کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات کشوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم در رشته دو و میدانی، کسب مقام سوم رشته والیبال خواهران فرهنگی در مسابقات کشوری فرهنگیان برای دومین سال متوالی از مهمترین عناوین ورزشی کسب شده است.

گلدانی‌ از اعزام بیش از ۴۰۰ نفراز دانش آموزان و فرهنگیان استان به مسابقات کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول کشوری توسط مراقب سلامت شهرستان طبس در رشته تجربه موفق و کسب مقام دوم کشوری در رشته‌های نقاشی و سخنوری توسط سفیران سلامت از دیگر افتخارات ملی دانش آموزان و فرهنگیان استان در حوزه سلامت به شمار می‌رو‌د.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار