دانش‌آموزان باید شروع به تبیین دستاوردهای انقلاب کنند

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت ‌دانش‌آموزان باید شروع به تبیین دستاوردهای انقلاب ‌کرده و فرمان حضرت آقا را اطاعت کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید شروع به تبیین دستاوردهای انقلاب کنند

سلمان حصاری ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امروز در جشن یاوران انقلاب که در سالن ورزشی مروج برگزار شد حضور پیدا کردم و خاطرات دوران دانش‌آموزی برایم مرور شد.

وی افزود‌: در حال حاضر میدان ۱۴۰۲ فرصت و میدانی برای نقش آفرینی همه دانش آموزان است و همانند جوانان اوایل انقلاب که تلاش مستمر داشتند پای کار بیایند.

وی ادامه داد: ‌دانش آموزان باید شروع به تبیین دستاوردهای انقلاب کنند و فرمان حضرت آقا را اطاعت کنند که در این جشن این فرصت فراهم شد.

وی خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان باید پا به عرصه جهاد تبیین بگذارند و با همه قشرها اعم از پیر و جوان، کودک و خردسال و مخاطبشان ارتباط برقرار کنند و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب را به گوش همگان برسانند که وظیفه خطیر و مهم نسل امروز همان جهاد تبیین است که باید دانش آموزان امیدآفرینی را به جامعه اسلامی هدیه دهند.

وی در پایان تشریح کرد: انشاالله بتوانیم به تمام فرمایشات حضرت آقا عمل کنیم که از همه مهمتر حضور پرشور و افتخارآفرینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم که این حضور مشتی گره خورده به دهان دشمنان است.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار