معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

اردوهای راهیان نور، احیا کننده فرهنگ جهاد و شهادت است

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد اردوهای راهیان نور، احیا کننده فرهنگ جهاد و شهادت است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور، احیا کننده فرهنگ جهاد و شهادت است

سیدمحمد رضا طالبی در مراسم بدرقه دانشجویان پسر اعزامی به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب در حسینیه جماران بیرجند که معطر به عطر پرچم بارگاه رضوی بود، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تداعی کننده نهضت عاشوراست با این تفاوت که در روز عاشورا مردم امام خود را تنها گذاشتند و مردم ایران اسلامی نه تنها رهبر خود را تنها نگذاشتند بلکه اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ بالغ بر 70 درصد خاک ایران در زمان طواغیت از این کشور جدا شد، تصریح کرد: راهیان نور دارای لایه های پنهان بسیاری است و هر لحظه آن با خون شهدا عجین شده است.
معاون استاندار با تأکید بر اینکه راهیان نور به نوعی احیا کننده فرهنگ جهاد و شهادت است، اظهار داشت: با حضور در مناطق دفاع مقدس، ایثارگری های جوانان ولایی و انقلابی برای ما تداعی می شود.

طالبی افزایش اعتماد به نفس را یکی از آثار دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: در شرایط تحریمی به توانمندی های علمی بسیاری در حوزه های دفاعی ، موشکی ، پهبادی و هسته ای دست یافته ایم که همه آنها نتیجه اعتماد به نفس دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه با مطالعه وصیت نامه های شهدا در می یابیم که انتظار آنها از ما چیست، افزود: شهدا همواره بر پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام اسلامی تأکید داشته‌اند.

معاون استاندار در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی 11 اسفند با شور و شعور انقلابی و معنویت، یک بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد.

طالبی متذکر شد: مردم ما به دشمنان نشان خواهند داد که آنها هرگز نخواهند توانست حضور حداکثری مردم،رقابت و سلامت انتخابات را به خطر بیندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار