طهماسبی معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس استان خراسان رضوی:

طرح همیاران پلیس به منظور برقراری بالاترین سطح ارتباط بین پلیس و دانش آموزان اجرا خواهد شد.

مشهد(پانا) - طرح همیار پلیس دانش آموزان پسر در پایه هفتم با حضور سرهنگ طهماسبی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان خراسان رضوی و هیأت همراهان، مرتضی نظر نژاد ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد مقدس برگزارشد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح همیاران پلیس به منظور برقراری بالاترین سطح ارتباط بین پلیس و دانش آموزان اجرا خواهد شد.

طرح همیار پلیس دانش آموزان پسر در پایه هفتم با حضور سرهنگ طهماسبی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان خراسان رضوی و هیأت همراهان، مرتضی نظر نژاد ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد مقدس برگزارشد.

سرهنگ طهماسبی در توصیف طرح همیاران پلیس عنوان کرد:طرح همیاران پلیس یک طرح قدیمی است،که درکشور درحال اجرا بوده است ولی بنابه دلایلی در مقطعی که شیوع کرونادرکشورگسترش پیدا کرد کم رنگ و تا حدودی تعطیل شده بود. که مادر صدد احیا و ترمیم و تکمیل این طرح با رویکردهای جدید و نو هستیم.

وی افزود : این طرح یک برنامه یک جانبه نیست که فقط درپلیس راهورارتباط پلیس و دانش آموزدر این طرح به بالاترین سطح خودش میرسد.

وی خاطر نشان کرد: مابرنامه هایی فرهنگی وتفریحی را قطعا در این طرح درنظر خواهیم گرفت ولی فلسفه این طرح ارتقای ایمنی و امنیت و سلامت مردم جامعه است واصلا فلسفه وجودی پلیس همین محافظت از مردم است که این محافظت تنها با کمک مردم مخصوصا بچه هاامکان پذیر می شود.

سرهنگ طهماسبی درانتها خاطرنشان کرد: بیشترین نقش درپیشگیری از تصادفات را خود افراد دارند؛ مخصوصا زمانی که افرادی همراه آنها هستند در راه ها نمی‌توانیم درصد خاصی برای پیشگیری از تصادفات تعیین کنیم ولی مطمعنا نقش همیاران پلیس در پیشگیری از تصادفات بسیار زیاداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار