معاون سوادآموزی استان البرز خبر داد:

اجرای طرح یاریگران شهیده فائزه رحیمی در ریشه‌کنی بی‌سوادی

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزگفت: دانشجومعلمان استان البرز در قالب طرح شهیده فائزه رحیمی، یاریگران ریشه‌کنی بی‌سوادی شدند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاریگران شهیده فائزه رحیمی در  ریشه‌کنی بی‌سوادی

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی استان البرز با اعلام این خبر عنوان کرد: دانشجومعلمان استان البرز با تشکیل شبکه‌های جهادی برای آموزش افراد کم‌سواد و بی‌سواد بسیج شدند.

وی هدف از این طرح را آموزش همگانی خواندن و نوشتن به عنوان فریضه‌ای الهی و رفع محرومیت‌زدایی از قشر بی‌سواد جامعه دانست و افزود: 2 عنصر اساسی آموزش‌دهنده و سوادیار در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این 2 عنصر است.

معاون سوادآموزی استان البرز تصریح کرد: 62 نفر از دانشجومعلمان استان تاکنون اعلام همکاری کرده‌اند و در قالب این طرح به آموزش افراد محروم از سواد و کم‌سواد خواهند پرداخت.

عسگرپور در پایان بیان کرد: این طرح به نام شهیده فائزه رحیمی (دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان) که از جهادگران عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی بود، مزین شده است.

گفتنی است شهیده فائزه رحیمی، دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان تهران بود که در حمله تروریستی کرمان در 13 دی 1402 به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار