جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳؛

زنگ حاشیه‌سازی میزبان، درخواست قطری‌ها برای تغییر ورزشگاه بازی با ایران

تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال قطر، از کنفدراسیون فوتبال قطر درخواست کرد در صورت امکان، دیدار با ایران در ورزشگاه البیت برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ حاشیه‌سازی میزبان، درخواست قطری‌ها برای تغییر ورزشگاه بازی با ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،سایت الوطن امارات در مورد این اتفاق نوشت: شنیده‌های حاکیست فدراسیون فوتبال قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا این درخواست را اعلام کرده است و در حال بررسی این موضوع هستند.

­این دیدار در چارچوب نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا قرار است، روز ۱۸ بهمن در ورزشگاه الثمامه برگزار شود که ظرفیت ۴۰ هزار نفری دارد و با توجه به استقبال از این بازی و حضور تماشاگران ایرانی و قطری آنها درخواست کردند در صورت امکان این بازی در ورزشگاه البیت برگزار شود و این ورزشگاه گنجایش ۶۰ هزار تماشاگر را دارد.

­این منابع اعلام کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا، منتظر پاسخ فدراسیون ایران برای تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه است و ایران باید با تغییر ورزشگاه موافقت کند.

­بر اساس آمار حضور تماشاگران، تعداد بازی‌های تیم ملی کشورمان در این مسابقات طی ۶ دیداری که قطر در ورزشگاه‌های مختلف انجام داده، به ۳۰۴ هزار و ۵۸۸ هوادار رسیده است.

­اولین بازی مقابل تیم ملی لبنان در افتتاحیه، شاهد حضور ۸۲ هزار و ۴۹۰ هوادار، بازی دوم با تاجیکستان ۵۷ هزار و ۴۶۰ هوادار و بازی سوم ۴۲ هزار و ۱۰۴ هوادار بود.

­در مرحله حذفی ۶۳ هزار و ۷۵۳ هوادار در مرحله یک هشتم نهایی در بازی با فلسطین، حضور داشتند و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ازبکستان در ورزشگاه آل البیت، ۵۸ هزار و ۷۹۱ هوادار حضور داشتند که تعداد هواداران فینال به ۳۰۴ هزار و ۵۸۸ هوادار رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار