جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳؛

سردار فوتبال ایران در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی

جهانبخش هم در ترکیب بهترین‌های جام ملت‌ها در ایستگاه یک چهارم

تهران (پانا) - تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با حضور سه ملی پوش ایران اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار فوتبال ایران در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، طی چهار روز گذشته با انجام هشت بازی انجام شد که AFC، هم به همین دلیل تیم منتخب این مرحله را اعلام ;vn.

تیم ملی فوتبال ایرانT با حضور سه بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا دارد که محمد محبی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون، با عملکردشان توانستند در جمع 11 ستاره برتر این مرحله قرار بگیرند.

علیرضا جهانبخش توانست نمایش موثری در سمت راست زمین در دیدار روز گذشته مقابل ژاپن داشته باشد و گل حساس و پیروزی تیم ملی را در لحظات پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با عملکردش به تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برسد.

محمد محبی نیز ستاره میدان بود که عنوان بهترین بازیکن زمین را هم به دست آورد و حالا در تیم منتخب جای گرفته؛ او دیروز یک گل دیدنی برای تساوی کشیدن بازی به ثمر رساند و پایه‌گذاری پنالتی روی کنعانی‌زادگان هم بود.

سردار آزمون نیز مثل همیشه در خط حمله تیم ملی ایران درخشید که در کنار ثبت یک پاس گل، پرتلاش و دونده ظاهر شد و اگر شانس داشت، یک گل هم می‌زد یا پنالتی می‌گرفت، ولی با این وجود نمایش مؤثرش موجب شده در تیم منتخب دیده شود.

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی، جام ملت‌های آسیا، را این نفرات تشکیل می‌دهند:

مشعل برشم (قطر)، عبدالله نصیب (اردن)، لوکاس مندس (قطر)، سئول یونگ‌وو (کره‌جنوبی)، علیرضا جهانبخش (ایران)، هیدماسا موریتا (ژاپن)، محمد محبی (ایران)، عادل جان خاماربکوف (ازبکستان)، سون هیونگ مین (کره جنوبی)، کریگ گودوین (استرالیا) و سردار آزمون (ایران)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار