وزیر کشور در همایش فلسطین در آستانه آزادی:

جنگ غزه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به بن‌بست کشاند

خدا در مقابل مجاهدات‌های ملت فلسطین، پاداش‌های بزرگ خواهد داد

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه مردم جهان علیه صهیونیسم و استکبار هم پیمان شدند، گفت جنگ غزه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به بن بست کشاند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جنگ غزه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به بن‌بست کشاند

احمد وحیدی امروز در همایش «بهار ۴۶» که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به جنگ و غزه گیر افتادن رژیم صهیونیستی در این جنگ، گفت: این همان بن‌بستی است که ملت مقاوم فلسطین برای رژیم صهیونیستی و آمریکا درست کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی در این جنگ مشخص نیست، اضافه کرد: آیا تا امروز چیز درستی در مورد سیاست اینها شنیده‌اید؟ یک روز می‌گویند غزه را می‌گیریم یک روز می‌گویند کرانه را می‌گیریم.

وی ادامه داد: این طرحی که امروز دنبال می‌کنند این است که نه تشکیلات خودگردان باشد و نه حماس، می‌خواهند یک تشکیلات جدید ایجاد کنند. امروز خداوند به ما نشان می‌دهد که اینها در چه شرایط بدی قرار گرفتند.

وحیدی افزود: آنچه که امروز در این دوران اخیر می‌بینیم، هم پیمانی مردم جهان است. هیچ‌گاه ندیدیم که همه مردم راجع به یک موضوع که آن‌هم ضد صهیونیستی بوده و در حال تبدیل شدن به ضد استکباری باشد، هم نظر و هم پیمان باشند. این هم از نادانی استکبارگران است. اگر رژیم صهیونیستی و آمریکا همان اول کار را تمام می‌کردند و تسلیم مردم فلسطین می‌شدند، کار به اینجا نمی‌رسید. این مقدمه بسیار بزرگی با پرچمداری ملت فلسطین است.

وزیر کشور با اشاره به ضربات انصارالله یمن به مواضع رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی، گغت: این کاری است که مردم یمن انجام دادند؛ در فلسطین هم فقط حماس نیست. امروز ملت فلسطین درگیر است و رژیم با ملت فلسطین درگیر است نه با یک گروه. با کارهایی که این نادان ها انجام دادند، تیشه به ریشه خودشان زدند که البته ملت فلسطین و کودکان و زنان هم آسیب دیدند. خدا در مقابل مجاهدات‌ها و پایداری‌های بزرگ ملت فلسطین، پاداش‌های بزرگ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار