کانون ساخت فیلم‌هایی چون ظاهر را وظیفه خود می‌داند

تهران(پانا)- نشست خبری فیلم سینمایی ظاهر در دقایق ابتدایی روز سیزدهم بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون ساخت فیلم‌هایی چون ظاهر را وظیفه خود می‌داند

نشست خبری فیلم ظاهر با حضور حسین عامری کارگردان، محمدرضا کریمی صارمی تهیه کننده، نسیم باستانی نویسنده، هادی شلالوند مدیر فیلمبرداری، علیرضا نیکو لعل تک صداگذار، حامد محمودی بازیگر، کیمیا زارعی بازیگر و مریم معینی بازیگر در دقایق ابتدایی 13بهمن ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست کریمی صارمی درباره ساخت فیلم ظاهر توسط کانون پرورشی گفت: ممنونم که لطف کردید و تا این ساعت حضور داشتید. سینما به حمایت و نگاه جدید نیاز دارد و این تصور را داشتم که اگر سینما سی نما دارد یکی از آن ساده، روان و ارزشی بودن آن است. در تمام این سال‌ها که خدمتگزار بوده ام این یکی از آن‌ها است. امیدوارم این جریان بتواند یک جریان در سینمای ما باشد.

در ادامه این نشست حسین عامری کارگردان فیلم ظاهر گفت: درخواست می‌کنم یک دقیقه ایستاده سکوت کنیم به یاد ظاهرهایی که رفتند تا ما باشیم و کسانی که در گمنامی رفتند تا ما اینجا باشیم.

وی ادامه داد: کمک و حمایت آقای مجیدی و دلپاک خیلی کمک کننده بود. آقای کریمی صارمی که اعتماد کردند و خوشحالم در پشت کارم جایی است که فیلمسازهای بزرگ در آنجا کار داشته‌اند.

در بخش دیگری از این نشست نسیم باستانی نویسنده این اثر گفت: شاید به زعم بعضی ها زمان چنین فیلم ها و داستان هایی گذشته باشد ولی نمی‌شود این را کتمان کرد که عده ای بودند، رفتند تا ما اینجا باشیم. البته بیشترین کار را همسرم به عنوان کارگردان داشته‌اند.

صارمی به وظایف کانون در فیلمسازی اشاره کرد و گفت: امروز احساس می‌کنیم از این مدل سینما فاصله گرفته‌ایم. تهیه کننده ای در جایی از من پرسید چرا این مسیر را برای سینمای خود انتخاب کرده‌ای. کانون به عنوان تولید کننده پیشرو است و معتقد است چنین فعالیت هایی و این ادبیات ضرورت سینماست. قصه این فیلم مربوط به یک جغرافیای خاص نیست و قطعا دنیا چنین مدافعینی خواهد داشت. قصه فراز و فرودهایی دارد و مسیر آنقدر خوب است که منحنی خوبی در فراز و فرود فیلم طی شده است.

حامد محمودی یکی از بازیگران این فیلم درباره چالش‌های خود در این فیلم گفت: من دیر به پروژه اضافه شدم و فرصت تحلیل زیادی وجود نداشت اما با آقای عامری جلسه‌ای داشتیم و درباره بن‌مایه فیلم و کاراکتر صحبت کردیم.

کیمیا زارعی یکی دیگر از بازیگران این فیلم اظهار کرد: این فیلم اولین تجربه سینمایی من بود و عجیب وارد پروژه شدم. از آقای عامری بابت اعتمادشان سپاسگزارم. این فیلم حال و هوای عجیبی داشت و امشب که اینجا هستم بسیار خوشحالم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار