جام ملت های آسیا؛

پیش‌بینی سامورایی‌ها از تقابل با ایران

نگاه ویژه ژاپنی‌ها به سردار فوتبال ایران

تهران (پانا) - مدافع تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است که آن‌ها برابر ایران کار سختی پیش رو خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی سامورایی‌ها از تقابل با ایران

این بازیکن تیم فوتبال ژاپن در اولین بازی مرحله گروهی مقابل ویتنام، به طور کامل بازی کرد و در نیمه اول بازی دوم مقابل عراق تعویض شد. شوگو تانیگوچی مدافع تیم ملی ژاپن از آن زمان تاکنون به میدان نرفته است، اما آمادگی این بازیکن برای کمک به تیم ملی ژاپن قابل توجه است. این مدافع ژاپن در این باره می‌گوید: "چه از ابتدا شروع کنید چه به عنوان تعویضی، مهم است که همیشه آماده کمک به تیم باشید."

دو ساعت و نیم پس از پیروزی ژاپن مقابل بحرین در 31 ژانویه، این بازیکن بازی ایران و سوریه را تماشا کرد؛ دیداری که قرار بود حریف ژاپن را مشخص کند. وی در مورد برداشتی که از ایران، حریف ژاپن دارد، گفت: "این یک بازی درگیرانه و جنگجویانه خواهد بود. شیوه آنها تسلط روی توپ است. یک واقعیت وجود دارد که آن‌ها به جزئیات خیلی توجه می‌کنند و جو تماشاگرانشان نیز فوق‌العاده است."

مهدی طارمی، مهاجم پورتو که در دیدار مقابل عراق از بازی اخراج شد، محروم خواهد بود، اما سردار آزمون ستاره رم که سابقه بازی در لورکوزن آلمان را نیز دارد، همچنان حریف سختی است.

تانیگوچی ادامه داد: "آنها اکنون می‌توانند از عمق حمله کنند. بازیکنانی دارند که در کشورهای مختلف بازی می‌کنند، بنابراین شما با تماشای آنها می‌توانید متوجه شوید که چه کیفیتی دارند."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار