مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

تربیت اسلامی بسترساز تشکیل جامعه متعالی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت تربیت اسلامی بسترساز تشکیل جامعه متعالی و بستر تحقق جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اسلامی بسترساز تشکیل جامعه متعالی است

علی مطهری در همایش «نهج‌البلاغه و زندگی مسئولانه» در ارومیه اظهار کرد: تربیت اسلامی فرزندان در مدارس بسترساز تشکیل جامعه متعالی است که این مهم با تلاش معلمان و جامعه فرهنگیان تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: معلمان به عنوان خط مقدم در عرصه مسئولیت افزایی هستند که باید در زمینه ارتقای این نقش همت ویژه شود.

وی افزود: سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن اداره کل آموزش و پرورش استان، در راستای تقویت توانمندی‌های معلمان در ساحت‌های شش‌گانه است که در سال‌های اخیر شاهد تحول در عرصه هستیم.

مطهری گفت: معلم به عنوان پیشران آموزش در مدرسه شناخته می‌شود و به همین دلیل باید جایگاه واقعی خود را شناخته و حفظ کند و تمسک به تعالم اسلامی و نهج‌البلاغه عامل ترقی انسان بوده و معلمان نیز با توسل به این معارف و احکام الهی می‌توانند مسیر سعادت دانش‌آموزان و فرزندان را هموار سازند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد: امسال در ایام انتخابات نیازمند روشنگری و همت معلمان و فرهنگیان هستیم تا به این ترتیب بستر مشارکت عمومی و‌ پرشور فراهم شود.

وی بیان کرد: جامعه فرهنگیان آذربایجان‌غربی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همواره پرتلاش بوده‌اند که از این بابت قدردان همکاران هستیم و امیدواریم همچنان شاهد ترقی و اعتلای جایگاه این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار