استاندار سمنان در همایش رأی‌اولی‌های شهرستان سمنان تأکید کرد:

حضور آگاهانه، مقتدرانه و دلاورانه رأی‌‌اولی‌ها در انتخابات

سمنان (پانا) - استاندار سمنان دانش‌آموزان رأی‌اولی را به‌عنوان همیاران مشارکت قوی در انتخابات دانست و اظهار کرد‌ استان سمنان امروز در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی، سرآمد کشور بوده و این موفقیت‌ها مایه افتخار مردم این دیار است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور آگاهانه، مقتدرانه و دلاورانه رأی‌‌اولی‌ها در انتخابات

سید محمدرضا هاشمی، در همایش رای‌اولی‌ها در تالار استاد شهید مطهری سمنان، با تاکید بر دو رویداد مهم و سرنوشت‌ساز دهه فجر و انتخابات، دو تکلیف شرعی و سیاسی را مهم برشمرد و گفت: امروز، زمان نمایش مسئولیت‌پذیری شما دانش‌آموزان است که زمینه این مشارکت و حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در سال ۱۳۸۵ و به نیکی یاد کردن از خلقیات نیکوی مردم این استان بر حضور آگاهانه، مقتدرانه و دلاورانه رأی‌‌اولی‌ها در انتخابات تأکید کرد.

استاندار سمنان با بیان این‌که یکی از بارزترین و شاخص‌ترین ویژگی انتخابات، مشارکت قوی است، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان به‌عنوان فرماندهان جهاد تبیین و سربازان راه سلیمانی، حضور حداکثری خود را به نمایش گذاشته و همیار مشارکت قوی و مشوق والدین در این عرصه سیاسی باشید و بستر را برای دعوت به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم سازید.

هاشمی در پایان سخنانش به اتفاق‌های خوب و موفقیت‌های ملی در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و همه را مدیون فرهنگیان این استان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار