افتتاح ۱۳۶ طرح عمرانی و ورزشی در استان هرمزگان

هاشمی: یکی از سیاست‌های دولت توسعه و گسترش ورزش است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با سفر به استان هرمزگان، به عنوان نماینده دولت ۱۳۶ طرح عمرانی و ورزشی را به طور همزمان افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  ۱۳۶ طرح عمرانی و ورزشی  در استان هرمزگان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، همزمان با دور دوم سفر آیت‌الله رییسی رییس جمهور کشورمان به استان هرمزگان، سفر کرد و به عنوان نماینده دولت ۱۳۶ طرح عمرانی و ورزشی را به طور همزمان افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان، پیش از افتتاح این پروژه‌ها، ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی|، بیان کرد: افتتاح پروژه‌های ورزشی، یکی از موارد مورد اهمیتی است که رئیس‌جمهور در سفری که 12 بهمن به این استان خواهند داشت، پیگیری خواهند کرد و اعتبار بالغ بر ۲۸۶ میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص داده شد که شامل پروژه‌های عمرانی، دوازده شهرستان از بین ۱۳ شهرستان استان هرمزگان می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید براینکه یکی از سیاست‌های دولت، توسعه و گسترش ورزش است، تصریح کرد: توسعه فضا‌های ورزشی، یکی از مواردی است که می‌تواند موجب توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شود و به همین منظور دولت، نگاه ویژه‌ای به این مقوله دارد و امروز آیین افتتاح ۱۳۶ پروژه ورزشی به طور همزمان در استان هرمزگان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار