مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

اعتکاف دانش آموزی یک حرکت تربیتی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه اعتکاف دانش‌آموزی یک حرکت تربیتی است در رسیدن دانش آموزان به خود شناسی موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف دانش آموزی یک حرکت تربیتی است

هادی زمانی نژاد؛مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و سیدجواد فیاضی؛معاون پرورشی و تربیت بدنی با حضور در مسجد سیدالشهدا از مراسم اعتکاف دانش‌آموزان بازدید و با نوجوانان معتکف این مسجد به گفت و گو نشست.

هادی زمانی نژاد طی این دیدار صمیمی و در گفتگو با دانش آموزان بیان کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران برپایی مراسم معنوی اعتکاف به عنوان یک فعالیت تربیتی که با همکاری نهادها و سازمان‌ها در مساجد کشور برگزار میگدد و حضور در اعتکاف یکی از فرصت های ارزشمند و طلایی است که نصیب شما دانش آموزان شده است. حضور شما عزیزان نشان از انگیزه شما برای نزدیکی به معبود و رازونیاز با پروردگار است و باید این فرصت ارزشمند و حضور در این مکان مقدس را مغتنم شمرد.

زمانی نژاد با بیان اینکه اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی است که دانش آموزان می بایست از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند تصریح کرد: اعتکاف دانش آموزان را به این امر مهم آشنا میکند که تنها درس خواندن نمی‌تواند آنان را در میدان زندگی یاری رساند و باید ساخته شوند و قبل از رسیدن به هر جایی به خود شناسی برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار