مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برنامه‌ریزی بر اساس چشم‌اندازهای آینده یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است 

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش را برنامه‌ریزی دقیق براساس چشم‌اندازهای آینده دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی بر اساس چشم‌اندازهای آینده یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است 

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با حضور آیت اصلانی مدیر و سایر مسئولان در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

، مدیر آموزش و پرورش ناحیه بهارستان در جلسه شورای اداری ضمن اشاره به اهداف آینده آموزش و پرورش، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در آینده، برنامه‌ریزی دقیق مدارس بر اساس اهداف است. یکی از اهدافی که می‌بایست مورد برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد انتخاب مدیر و دبیر خوب برای دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه در خصوص اهمیت برنامه‌ریزی در زندگی عنوان کرد: برنامه‌ریزی یک اصل مهم در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر است. برنامه ریزی گام‌های مختلفی دارد که متناسب با شخصیت و زمان خود، این اصل را در زندگی خود اعمال کنید؛ برنامه داشتن در زندگی موجب انجام دادن تمام وظایف و مسئولیت‌ها می شود.

وی در ادامه با توجه به محدودیت زمان بیان کرد: عمر انسان زودگذر است. پس عمر زودگذر مهم است هدفدار باشد و انسان با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد همانند برخوردار بودن از فضایل اخلاقی، نماز، زکات، روزه و... می‌تواند از عمر خود به صورت مفید نهایت استفاده را داشته‌ باشد و با سرمشق گرفتن از ویژگی‌های بارز پیامبر و اهل بیتش راه درست را برای ادامه زندگی خود انتخاب کند.

اصلانی ضمن اشاره به تلاش تمام کارکنان آموزش و پرورش تسریح کرد: تمام عوامل اداره آموزش و پرورش در تلاش هستند تا بتوانند محیطی مناسب برای تحصیل درست دانش‌آموزان و آرامشی پایدار در مدارس داشته باشند. همچنین اداره می‌بایستی با انتخاب درست دبیر و مدیر مدرسه‌ ارتباط دوستانه و سرشار از احترام میان دانش‌آموز و مدیر و دبیر برقرار کند، زیرا روابط دوستانه میان آنان موجب برقرار شدن فضایی خاص در مدارس خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان در خصوص احترام به ارباب رجوع و دشواری‌های مسئولیت‌های خود گفت: احترام به تمام مردمانی که برای مشکلات خود به اداره مراجعه می‌کنند اصلی بسیار مهم است، زیرا تمام کارکنان اداره تمام تلاش ‌خود را برای برطرف کردن مشکلات دانش‌آموزان و مردم منطقه خود خواهند کرد، اما اگر قادر به حل مشکل ارباب رجوع نیستند، باید دلیل منطقی و مطابق با قانون را مورد توجه والدین و مردمان قرار دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار