رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

وجود نظم و همدلی در پیشتازان، نشان از بزرگی این تشکل دارد

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت همدلی، همفکری و همکاری در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی نشان از نظم و بزرگی در این تشکل است.

کد مطلب: ۱۴۴۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
وجود نظم و همدلی در پیشتازان، نشان از بزرگی این تشکل دارد

حسین عباس زاده در اردوی مهارتهای اجتماعی هفت سنگ سازمان دانش آموزی را محلی برای تربیت اجتماعی خواند و اظهار کرد: دانش آموزان با ورود به تشکیلات سازمان دانش آموزی نظم پذیری و زندگی اجتماعی را فرا گرفته و باعث پرورش استعدادها در خود می‌شوند.

وی ادامه داد: در این اردوها ما به دنبال آن هستیم تا گامی بزرگ در جهت پیشگیری از آسیب‌ها برداریم، مهارت‌های زندگی را آموزش دهیم ‌و با آموزش مهارت خودآگاهی دانش‌آموزان را با ویژگی‌های مثبت و منفی خود آشنا کنیم تا بتوانند با ارتباط موثر، هویت‌یابی و نشاط آفرینی در جامعه زندگی مطلوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان حاضر در اردوی یک‌روزه هفت‌سنگ با بیان اینکه در این اردو مهارت‌های مختلف امدادونجات، تصمیم‌گیری، سبک زندگی، روابط اجتماعی و .... را فراگرفته‌ و اجرای این اردوها بسیار مفید ارزیابی شده و باید برای تمامی مدارس اجرا شود.

عباس زاده تاکید کرد: دانش آموزانی که در این اردو حضور دارند، علاوه بر بازی‌های گروهی و فعالیت‌های نشاط آور، در کلاس‌های امداد و نجات که به صورت کارگاه برگزار می شود، همچنین در کارگاه نقاشی، سرودهای گروهی، سواد رسانه ای نیز شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار