پیوستن دانش آموزان شهرستان اردل به پویش کلاس مهربانی

اردل (پانا) - طرح کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان تحت عنوان کلاس مهربانی در مدارس شهرستان اردل از روز چهارشنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن دانش آموزان شهرستان اردل به پویش کلاس مهربانی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل به همراه معاون پرورشی و تعدادی از کارشناسان اداره این شهرستان با حضور در مدرسه بهار آزادی اردل شاهد کمک های مومنانه و خیرخواهانه دانش آموزان این مدرسه بودند.

سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل ضمن تبریک روز پدر به تمام پدران زحمتکش کشور، در گفت و گو با پانا گفت: مهمترین هدف آموزش و پرورش از برگزاری این طرح ارزشمند ایجاد همدلی، همکاری و تعاون در بین دانش آموزان است که حرکتی قابل توجه و قابل تقدیر است.

وی از برگزاری این برنامه و تاثیرات مثبت آن بر روحیه دانش آموزان اظهار امیدواری کرد و ادامه داد: امید است روزی را شاهد باشیم که تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند، توسط دانش آموزان از اسارت رهایی یابند و بتوانند در کنار خانواده خود باشند.

یکی از دانش آموزان شرکت کننده در این پویش نیز عنوان کرد: من دوست دارم به افرادی که بخاطر جرائم غیرعمد در بند اسارت هستند کمک کنم زیرا می‌دانم آنها نیز عزیزانی دارند که چشم به راهشان هستند و خوشحال کردن خلق خدا مانند خوشحال کردن خود خداست.

در جشن گلریزان کلاس مهربانی علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان نیز با اهدای مبالغی در این کار خیر مشارکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار