محفل دختران بهشتی همراه با جشن گلریزان ضریح مطهر حضرت معصومه(س)

قم (پانا) - جشن گلریزان ضریح مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت ایام ورود کریمه اهل بیت به شهر مقدس قم همراه با مسابقه کیک پزی در محفل دختران بهشتی حرم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محفل دختران بهشتی همراه با جشن گلریزان ضریح مطهر حضرت معصومه(س)

محفل دختران بهشتی با ویژه برنامه جشن گلریزان ضریح مطهر حضرت معصومه(س) به قم و چاشنی مسابقه و جایزه همراه با تدریس مبحث خودشناسی در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

فاطمه شفیعی از اساتید حوزه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اهمیت خودشناسی در اسلام گفت: بدون خودشناسی، داشتن اعتقادی محکم که تا قیامت پشتوانه نجاتمان باشد، محال است.

شفیعی با معرفی ابعاد انسان و لزوم شناختن آنها ادامه داد: تنها سبک زندگی اسلامی است که انسان را از تمام ابعاد رشد می‌دهد و مایه پیشرفت او می شود.

در ادامه مراسم با برگزاری مسابقه دلنوشته تحت عنوان قاصدک بهشت از دختران خواسته شد که احساس خود را نسبت به ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم ابراز کنند و در آخر به بهترین دلنوشته جایزه ای تقدیم شد.

همچنین بخش ویژه کیک پزی با تحریک ذوق و هنر دختران قسمت به یادماندنی مراسم جشن بود که گروه ها در رقابتی سخت و فضایی هیجان انگیز به تزئین کیک های آماده شده مشغول بودند. هیئت داروران نیز با توجه به میزان خلاقیت و هنر در تزئین کیک ها گروه برگزیده را انتخاب و جوایزی اهدا کردند.

دکلمه خوانی در وصف کریمه اهل بیت(س) و همخوانی سرود سلام خواهر خورشید از بخش های دیگر مراسم بود.

دانش آموز خبرنگار: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار