فرماندار شهرستان بهارستان:

اعتکاف دانش‌آموزی یکی از راه‌های ارتقای معنوی جامعه است

بهارستان (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در جلسه مراسم معنوی اعتکاف، یکی از راه‌های ارتقای معنوی جامعه را استقبال جوانان و نوجوانان از اعتکاف دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف دانش‌آموزی یکی از راه‌های ارتقای معنوی جامعه  است

جلسه مراسم معنوی اعتکاف با حضور عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان و ائمه جماعت مساجد شهرستان بهارستان در محل مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان برگزار شد.

عبداله نوحی فرماندار بهارستان با اشاره به اهمیت اعتکاف گفت: با استقبال جوانان و نوجوانان از اعتکاف شاهد ارتقای معنوی جامعه خواهیم بود و در این برهه نقش دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ معنویت با نسل جوان بسیار مهم است؛ اعتکاف سنت حسنه‌ای است که در خودش عبادات زیادی از جمله روزه‌داری، حضور در مسجد، نماز اول وقت، انس با قرآن و... را به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: با سرمایه‌گذاری‌هایی که دشمن در حوزه جنگ نرم کرده امروز قشر جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده که بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها تقویت برنامه‌های انسان‌ساز مذهبی مانند اعتکاف است‌. در این ایام مبارک باید با برنامه‌ریزی فرهنگی و جهاد تبیین در این حوزه جوانان و نوجوانان را از اهداف و سیاست‌های شوم دشمن آگاه ساخت.

عبدالله نوحی در پایان با بیان اینکه جمع کثیری از معتکفان جوانان و بانوان هستند، خاطرنشان کرد: این مراسم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است تا تمامی اقشار مردم با آگاهی در پای صندوق‌های رای انتخابات امسال حاضر شوند.

خبرنگار: زهرا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار