حضور 15 شناگر ایرانی در مسابقات رده‌های سنی آسیا

تهران (پانا) - رئیس کمیته فنی شنا با اشاره به حضور 2 شناگر ایرانی در مسابقات جهانی به میزبانی دوحه قطر، از حضور 15 شناگر ایرانی در مسابقات رده‌های سنی آسیا در فیلیپین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور 15 شناگر ایرانی در مسابقات رده‌های سنی آسیا

حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی شنا در فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو،گفت: درحال حاضر چند شناگر لژیونر داریم که نتایج خوبی را به دست آورده‌اند و شناگرانی که در ایران هستند هم به صورت جدی تمرین می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه در رده‌های سنی پائین خیلی ظرفیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم و رکوردهای خوبی ثبت می‌کنند و آمار و کمیت شناگران ملی پوش مان بالا رفته است.

رئیس کمیته فنی شنا همچنین درخصوص مسابقات جهانی شنا، اظهار کرد: در این ماه مسابقات مهم جهانی را در دوحه قطر در پیش داریم که سامیار عبدلی و مهرشاد افقری دو شناگر را به این مسابقات اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به تدارکاتی بودن مسابقات جهانی برای دو شناگر اعزامی، خاطرنشان کرد: هدف از این اعزام تدارکاتی است چون مهمترین مسابقات تیم ملی اسفندماه در مسابقات رده‌های سنی آسیا در فیلیپین است و در سال‌های گذشته کسب مدال از این مسابقات داشته‌ایم، این مسابقات در سه رده سنی برگزار می‌شود و ما یک تیم کامل 15 نفری را اعزام خواهیم کرد.

اسکندریون اضافه کرد: دو شناگر کشورمان 20 بهمن ماه به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند و 11 و 12 بهمن هم لیگ شنا را برگزار خواهیم کرد که در اردو و مسابقات نفرات اعزامی اسفند به مسابقات رده های سنی آسیا نهایی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار