معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت در اهواز:

اجرای آزمایشی طرح آموزش شنا و تنیس روی میز در ۶ استان کشور

اهواز(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت در اهواز از اجرای آزمایشی طرح آموزش شنا و تنیس روی میز در ۶ استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آزمایشی طرح آموزش شنا و تنیس روی میز در ۶ استان کشور

صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کشور که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: «هدف از گردهمایی معاونان تربیت بدنی کشور، تشریح برنامه‌های آینده و آشنایی با ظرفیت و زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی استان خوزستان است. همچنین به دنبال رفع و مرور موانع و چالش های استان‌ها هستیم تا برای فاز دوم برنامه ای داشته باشیم.»

ستاری فرد با اشاره به هدف از سفر به استان خوزستان، افزود: «به دنبال ارتقای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های استان هستیم تا در اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات ورزشی راهیان نور، شاهد پیشرفت و ارتقای باشیم.»

معاون تربیت بدنی و و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: «در حوزه تربیت بدنی، چند برنامه جدی در حال مرور داریم؛ از جمله آموزش شنا و تنیس روی میز به دانش‌آموزان. همچنین به دنبال آسیب‌شناسی اجرای این طرح هستیم که به صورت پایلوت در ۶ استان اجرا شده است.»

وی از اجرای برنامه های ورزش زورخانه‌ای در مدارس خبر داد و گفت: «بنا داریم که دانش‌آموزان، هر روز را با ورزش زورخانه‌ای آغاز کنند تا نسبت به احیای این ورزش اصیل ایرانی اسلامی اقدام کنیم. از طرف دیگر، بر اجرای طرح شهید سلیمانی که ایجاد فضای ورزشی در فضای باز و حیاط مدرسه است نیز نظارت می‌شود.»

ستاری‌فرد گفت: «استان خوزستان مهد ورزش است؛ خوزستان زیرساخت‌های خوبی دارد و بین نوجوانان و کودکان نیز استعدادهای ورزشی بسیار خوبی وجود دارد. در عین حال، به دنبال ارتقای زیرساخت‌های ورزشی هستیم.»

وی یادآور شد: «در دو سال گذشته حدود ۱۰۰ فضای ورزشی در قالب ۵۰ هزار مترمربع در خوزستان ایجاد شد و در دو سال آینده نیز این ارتقا ادامه خواهد داشت تا نسبت به شناسایی و شکوفایی استعدادهای بالقوه در مدارس و کمک به ورزش کشور اقدام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار