مدیر آموزش و پرورش ملارد:

شورای دانش‌آموزی بازوی توانمندی برای اداره مدارس‌ است/فیلم

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، شوراهای دانش‌آموزی را بازویی توانمند برای اداره امور مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی بازوی توانمندی برای اداره مدارس‌ است/فیلم

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در نشست رؤسای شورای دانش‌آموزی این شهرستان، عنوان کرد: شورای دانش‌آموزی دستاورد نظام مردم سالاری دینی است که زمینه‌های تربیت فردی و اجتماعی، مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی و بهره‌مندی از تجارب یکدیگر و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری را در دانش آموزان فراهم می‌آورد.

این مقام مسئول افزود: در شرایطی که کشور تلاش دارد تا قشر جوان و نوجوان را برای آینده جامعه آماده کند نقش‌آفرینی در شورای دانش‌آموزی، می‌تواند بازوی توانمندی برای اداره مدارس باشد و نباید به آن به عنوان مانعی برای پیشرفت مدارس نگاه شود. تاثیرگذاری شوراهای دانش آموزی در مدارس بستگی به توان و جسارت دانش‌آموزان دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در ادامه بیان کرد: شوراهای دانش‌آموزی، تمرین مشارکت آگاهانه برای تعیین سرنوشت آینده کشور و نقش آفرینی ایران عزیزمان در نظم نوین جهانی است.

تیموری‌راد، خطاب به رؤسای شورای دانش‌آموزی گفت: شما پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدرسه هستید و باید زمینه همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری دیگر دانش‌آموزان در فعالیت‌های اعتقادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پرورشی مدرسه را فراهم کنید و از این فرصت جهت شکوفایی خود و هم‌کلاس‌هایتان استفاده کنید چرا که به اعتقاد من شورا دانش‌آموزی فرصتی برای بروز استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط صحیح با اولیاء و مدرسه است.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار