جام ملت‌های آسیا/ نوری در گفت‌وگو با پانا:

خط دفاعی تیم ملی نقص فنی دارد

تمام بازی‌ها برای ایران حکم فینال دارد/ گل فلسطین به ایران، زنگ خطری برای کادر فنی تیم بود/ ایران و ژاپن فینال را برگزار می‌کنند

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت خط دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان یک مقدار نقص فنی دارد، نیاز به یک سری تغییر و تحول در این پست داریم. گل فلسطین به ایران، زنگ خطری برای کادر فنی تیم بود.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خط دفاعی تیم ملی نقص فنی دارد

محمد نوری پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: «ایران در مقابل فلسطین بازی خوبی ارائه داد، البته فلسطین این بازی را به سمت یک بازی فیزیکی و درگیرانه هدایت کرد، با اتکا به توانمندی لژیونرها پیروز این دیدار بودیم.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: «تیم ملی ایران، ترکیب بسیار خوب و با تجربه‌ای دارد، طی سال‌های اخیر و در ادوار گذشته جام ملت‌های آسیا ترکیب این تیم بسیار عالی است و بازیکنان تأثیرگذاری را در اختیار دارد. نیمکت تیم هم دست کمی از ترکیب اصلی ندارد.»

وی بیان کرد: «تمامی بازی‌ها برای شکستن این طلسم 4 دهه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران حکم فینال دارد. ایران کار خیلی مشکلی تا رسیدن در جمع چهار تیم برتر جام ملت‌های آسیا ندارد.»

نوری با اشاره به اینکه تیم‌های ژاپن و کره جنوبی در بازی اول خود، با مشکلات زیادی مواجه بودند. هرچند لژیونرهای با تجربه‌ و گران‌قیمتی در ترکیب خود دارند، تصریح کرد: «ژاپن و کره جنوبی، فیفا دی‌های قوی‌ای برگزار کردند، ولی در قدم اول، بازی آنچنان خوبی ارائه ندادند.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان با تأکید براینکه بازی با هنگ کنگ برای تیم ملی فوتبال ایران مثل فلسطین، یک دیدار تدارکاتی است، اضافه کرد: «ولی در مجموع تیم ملی منسجمی را در این دوره از جام ملت‌‌ها در اختیار داریم.»

نوک پیکان حمله تیم ملی فوتبال ایران وحشت را به دل قدرت‌های آسیا انداخته است

نوری با بیان اینکه نوک پیکان حمله تیم ملی فوتبال ایران وحشت را به دل قدرت‌های آسیا انداخته است، گفت: «با وجود مهدی طارمی و سردار آزمون در این پست مشکلی نداریم. هافبک‌های تیم هم در دیدارهای فیفا دی و بازی اول مقابل فلسطین، عملکرد خوبی داشتند.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه خط دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان یک مقدار نقص فنی دارد، افزود: «نیاز به یک سری تغییر و تحول در این پست داریم. گل فلسطین به ایران، زنگ خطری برای کادر فنی تیم بود، اگر نسبت به این ضعف بی تفاوت باشیم در بازی‌های آینده به مشکل برخورد خواهیم کرد.»

نوری اظهار داشت: «امیدواریم تیم ملی ایران را در دیدار فینال ببینیم، پیش بینی من تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن بازی پایانی جام ملت‌ها را برگزار خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار