فرماندار چناران:

طرح میدانی ۱۴۰۲ در راستای جهاد تبیین است

چناران (پانا)- فرماندار چناران اظهار کرد یکی از طرح‌هایی که در راه مقابله با دشمن و جهاد تبیین می‌توان به آن اشاره کرد، طرح ۱۴۰۲ است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح میدانی ۱۴۰۲ در راستای جهاد تبیین است

محسن مه آبادی در خصوص طرح میدانی چهارده صفر دو که در استان خراسان رضوی اجرا می شود، در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش آموزان در این طرح می‌توانند در راستای جهاد تبیین طبق سخن مقام معظم رهبری گامی در راه آشنایی، پیشرفت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران ادامه داد: در 11 اسفند زمینه مناسبی برای حضور مردم از هر قشری در انتخابات مهیا می‌شود و دانش آموزان رای اولی نیز همانند دیگران نقش بسزایی در سرنوشت کشور خواهند داشت و در صحنه اجتماع مشارکت پررنگی خواهند داشت.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش چناران بیان کرد: پیش از این دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور از زبان راوی و یا اخبار روایت می‌شد و مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند.

محسن رهنما تصریح کرد: با این طرح در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف و تبیین پیشرفت‌های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی دانش‌آموزان و اردوهای راهیان پیشرفت بیش از پیش بە روشنگری در جامعە کمک خواهد کرد.

وی افزود: با طرح ۱۴۰۲ روایت دستاوردها و پیشرفت‌ها عنوان می شود و با برگزاری اردوهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری و... نسل جوان بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا خواهند شد.

در پایان از فرماندار شهرستان و فعالان شورای آموزش و پرورش، نمایندگان اولیا و خبرنگاران به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش تجلیل شد.

خبرنگار :علیرضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار