برگزاری دومین جلسه مدیر‌آموزگاران حوزه سرک شهرستان چناران

چناران (پانا) - دومین جلسه مدیر آموزگاران حوزه سرک در سال جاری با حضور مدیر آموزش و پرورش چناران، مسئولان آموزش و پرورش چناران. راهبر آموزشی و مدیر آموزگاران حوزه در دبستان شهید عیدی روستای ماسی ماسکانلو برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه مدیر‌آموزگاران حوزه سرک شهرستان چناران

در این جلسه ابتدا بابایی راهبر آموزشی حوزه سرک، گزارش کلی ازاین حوزه ارائه کرد و در ادامه هریک از مدیران جداگانه گزارشی از فعالیت های انجام شده مدارس که شامل تکمیل حسابداری مدارس، دفاترآمار و وضعیت آموزشی و عمرانی مدارس ومشکلات این مدارس را بیان کردند.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش چناران، ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه از تلاش بیشتر مدیران و معلمان در جهت بهبود شرایط مدارس گفت و خواهان پرنگ تر شدن نقش تربیتی معلمان در جامعه شد.

محسن رهنما از جایگاه معلمی بعنوان جایگاه اثر گذار ومهم در جامعه یاد کردو گفت : می توان با استفاده از جایگاه اثر گذار معلمی نسبت به تزریق روحیه و امید به جامعه اقدام نمود.

وی افزود : انتظار میرود نقش آفرینی معلمان جهت مشارکت پرشور و پررنگ مردم در انتخابات بنا برتاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی و اصل «مشارکت در انتخابات» بسیار پررنگ و موثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش چناران از مدیران خواست تا نگاه ویژه ای نسبت به ثبت سامانه های آموزشی و پرورشی داشته باشند و در صورت بروز مشکل نسبت به اطلاع رسانی به کارشناسان حوزه ی ستادی اداره آموزش و پرورش چناران در جهت رفع و حل آن اقدام نمایند.

خبرنگار دانش آموز:امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار