تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشمر

کاشمر (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان کاشمر با هدف تصمیم‌گیری درباره امور جاری آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشمر

فرماندار شهرستان کاشمر در این جلسه بر لزوم همراهی تمامی ادارات در راستای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

شریعتمداری آموزش و پرورش را دارای ظرفیت‌هایی ارزشمند در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه دانست و عنوان کرد: بسیاری از حوزه های اخذ رای در محل مدارس و بسیاری از عوامل اجرایی انتخابات از مجموعه فرهنگیان تشکیل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارش از اقدامات و‌ فعالیت‌های چند ماهه آموزش و پرورش کاشمر، از برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش جهت نیمه دوم سال تحصیلی سخن گفت.

سعید تاج محمدی به کسب افتخارات دانش‌آموزان کاشمری در جشنواره‌های استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: استفاده دانش‌آموزان از برخی ظرفیت‌های شبکه بهداشت و درمان و مجموعه علوم پزشکی شهرستان می‌تواند سهم به‌سزایی در افزایش تحقیقات، تولیدات و افتخارات علمی دانش آموزان داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پرداخت و افزود: در فرصت باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برنامه‌های ارزشمندی در مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

تاج محمدی همچنین از ظرفیت بالای هنرستان‌های شهرستان کاشمر نام برد و اظهار داشت: با توجه به افزایش استقبال دانش‌آموزان از رشته‌های فنی، در تلاشیم تا جذب تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های دانش‌آموزی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

خبرنگار پانا: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار