معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان ملارد خبر داد:

دوره آموزش مقاله‌نویسی ویژه فرهنگیان در شهرستان ملارد برگزار می‌شود

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع شهرستان‌ ملارد، از برگزاری دوره آموزش مقاله نویسی ویژه همه همکاران فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مقاله‌نویسی ویژه فرهنگیان در شهرستان ملارد برگزار می‌شود

روح‌اله کرمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌ملارد، در تشریح این خبر گفت: در راستای دستیابی به اهداف زیر نظام آموزش نیروی انسانی و توانمند‌سازی همکاران شهرستان‌ملارد، یک دوره آموزشی، آموزش مقاله نویسی به مدت ۲۴ ساعت در سامانه ضمن خدمت طراحی شده است و همه همکاران از تاریخ ۲۴ دی ماه با مراجعه به سامانه ضمن خدمت می‌توانند در این دوره شرکت کنند، مهم‌ترین دلیل برگزاری دوره آموزش مقاله نویسی اهمیت توسعه دانش است.

این مقام مسئول تصریح کرد: یقینا نوشتن یک مقاله پژوهشی، موجب بروز یافته‌های جدید درباره موضوع آن مقاله می‌شود و این کار کمک شایانی به رشد و توسعه دانش در جامعه می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع شهرستان ملارد عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل اهمیت آموزش مقاله‌ نویسی که می‌توان به آن اشاره کرد توسعه بخش بودن مقالات است. خیلی از مقالات به حل مشکلات مختلف پرداخته‌اند. بسیار اتفاق افتاده است که پژوهش یک مقاله به حل بسیاری از بحران‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی و حتی شخصی به افراد کمک بسیار زیادی کرده است، از این رو پرداختن به حوزه آموزش مقاله نویسی اهمیت شایانی دارد.

روح‌آله کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت مقاله نویسی در جهت رشد علمی همکاران و سوق دادن آنان به نگارش مقاله، این دوره آموزشی برای همکاران فرهنگی برگزار می‌شود. همه ما باید علم و دانش خود را به روز کنیم و یکی از راه‌ها، نوشتن مقالات علمی و پژوهشی است.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار