قالیباف:

قیام خونین مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود

حماسه ۱۹ دی اثبات کرد هیچ قدرتی مانع اراده ملت نخواهد شد

تهران (پانپ) - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیام خونین مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
قیام خونین مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود

محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز - سه شنبه ۱۹ دی ماه - مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ اظهار کرد: این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت پر افتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای سپاه پاسداران بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه، ایشان را سرداری شجاع و کارآمد نامیدند، شجاعت در تصیم گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم، همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حقیقتا حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن پاداشی جز شهادت نداشت، یاد او همواره در قلب ماست و فقدانش را هر روز بیشتر از قبل احساس می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار