نومعلم دبستان رهنورد شهرستان گراش در گفت‌وگو با پانا:

اخلاق و رفتار عامل ماندگاری در جامعه است

گراش (پانا) - آموزگار پایه ششم دبستان رهنورد شهرستان گراش در استان فارس، با بیان نخستین تجربه تدریس خود، اخلاق و رفتار را عامل ماندگاری در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق و رفتار عامل ماندگاری در جامعه است

زهره فتحی درباره تجربه اولین سال تدریس خود به پانا عنوان کرد: «من اواخر مهرماه شروع به کار کردم و استرس زیادی داشتم، اما برخورد دانش آموزان و رفتار کادر مدرسه باعث شد با محیط کاری خود ارتباط خوبی برقرار کنم و هر چه بیشتر پیش رفتیم من توانستم کلاس هایم را بهتر از قبل مدیریت کنم.»

وی در خصوص بهتر شدن عملکرد داش آموزان در حیطه اخلاق و درس گفت: «نسل امروز از نظر روحیات، اخلاق و رفتار با زمان های گذشته کاملا متفاوت است. من با توجه به روحیات دانش آموزانم و به سبک نوین و هر چیزی که بتواند درس را برای دانش آموزان جذاب تر کند تدریس می کنم و به دانش آموزانم می گویم در نهایت چیزی که باعث می شود شما در جامعه ماندگار شوید، اخلاق و رفتار شماست. مهم ترین چیز اخلاق و رفتار است که شما را در جامعه بولد می کند.»

فتحی درباره میزان عملکرد خود گفت: «من با علاقه قلبی این شغل را انتخاب کردم و از زمانی که برای کنکور می خواندم همه متوجه بودند که هدف من دانشگاه فرهنگیان است و همیشه این توانایی را درخود می دیدم. با اینکه سال اول تدریسم است، اما تا به امروزهیچ نارضایتی نسبت به کارم و مدیریت کلاسم نبوده، با توجه به شرایط سنی که دارم دانش آموزان ارتباط خوبی با من دارند و این عمل متقابل است. از کار خود راضی هستم، اما می دانم می توانم بهتر از اینها در کار خود عمل کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار