با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

تیم‌های لیگ برتری فوتسال جریمه شدند

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام خود را درخصوص تیم‌های لیگ برتری فوتسال صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های لیگ برتری فوتسال جریمه شدند

دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه برگزار و از سوی وحید احسانی، تدارکات تیم شهرداری ساوه تخلفاتی مبنی بر ایراد ضربه بدنی عمدی نسبت به داور مسابقه که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به شش ماه محرومیت از همراهی تیم فوتبال و فوتسال با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

اکبر احمدی، تدارکات تیم شهرداری ساوه به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به 5 جلسه محرومیت با محاسبه محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

ناصر بابایی، مربی تیم شهرداری ساوه به دلیل بدرفتاری نسبت به داور چهارم مسابقه و سایر مسئولین که موجب صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به سه جلسه محرومیت از همراتی تیم خود با احتساب محرومیت ناشی ازدستور موقت و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری ساوه به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری و تخلف تماشاگران باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود.

*دیدار تیم های پوشاک حافظ ساری و فولاد زرند ایرانیان برگزار و از سوی مهدی میرزایی، مدیر تیم فولاد زرند ایرانیان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم پوشاک حافظ ساری به دلیل تخلف تماشاگرانش نسبت به مقام رسمی مسابقه و پرتاب بطری آب به زمین و سوء رفتار تیمی به پرداخت 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی موجب اتخاذ تصمیمات شدیدتر و عندالزوم محرومیت از حضور تماشاگران از مسابقات خانگی را برای باشگاه در پی خواهد داشت. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم فولاد زرند به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از سه اخطاره بودن بازیکنانش باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار