جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛

‌بازی ایران - اندونزی پشت درب‌های بسته

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه 19 دی، آخرین بازی تدارکاتی خود را قبل از حضور در جام ملت‌ها مقابل اندونزی‌ پشت درب‌های بسته برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
‌بازی ایران - اندونزی پشت درب‌های بسته

تیم ملی فوتبال ایران فردا به اردوی خود در جزیره کیش خاتمه می‌دهد و ملی‌پوشان ظهر فردا 18 دی راهی دوحه خواهند شد، تا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تیم ایران روز سه‌شنبه 19 دی، آخرین بازی تدارکاتی خود را قبل از حضور در جام ملت‌ها مقابل اندونزی برگزار می‌کند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که امیر قلعه‌نویی دوست ندارد، هیچ اطلاعاتی از آن بیرون برود و به همین خاطر تصمیم به برگزاری آن پشت درهای بسته گرفته است.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ملی‌پوشان ایران، از فردا شب (قبل از بازی با اندونزی) به اردو می‌روند و روز سه‌شنبه نیز پشت درب‌های بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران با اندونزی دیدار خواهند کرد.

در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا، نیز چنین اقدامی را کارلوس کی‌روش صورت داد و با کشیدن پارچه‌های سیاه رنگ دور زمین تمرین ، شاگردانش را از دید عموم مخفی نگه داشت. حالا قلعه‌نویی نیز برای آنکه اطلاعاتی از تیمش در قطر بیرون نرود، تصمیم به مخفی کردن تیم ملی گرفته و بازی با اندونزی نیز با همین شرایط ویژه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار