دانش‌آموزان مارگونی ٧ماه بعد از افتتاح زمین بازی مدرسه

دیگر احساس نمی‌کنیم در جای محروم زندگی می‌کنیم

یاسوج (پانا) - هیجدم خردادماه امسال بود که زمین بازی چمن مصنوعی مدرسه الزهرا شهرستان محروم مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت، حالا ٧ ماه بعد از افتتاح آنان با شور و‌شوق می‌گویند دیگر احساس نمی‌کنند در جای محروم زندگی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیگر احساس نمی‌کنیم در جای محروم زندگی می‌کنیم

دانش آموز خبرنگار پانا شهرستان مارگون گفت وگو با دانش آموزان این منطقه محروم پرداخت و روایتگر شور و شوق وصف ناپذیر دانش آموزان شد.

یک دانش آموز پایه هشتم حس و حال خود را از وجود چمن در مدرسه اینگونه روایت می کند: روزها و ماه های زیادی با شوق و انتظار برای داشتن چمن سپری کردیم زیرا که نبود زمین مناسب برای ورزش بسیار سخت بود.

مارال تقوایی در ادامه گفت: دیگر احساس نمی کنم در شهرستانی محروم زندگی می کنم، زیرا انگیزه ای مضاعف برای شرکت و حضور در زنگ ورزش و مدرسه را در من تقویت می کند.

وی اظهار کرد: چمن مصنوعی باعث استفاده حداکثری از فضا در برنامه های مناسبتی مختلف شده است.

یکی دیگر از دانش آموزان پایه هشتم و ورزشکار این مدرسه با اشاره به اینکه فـضای مختلف ایجاد شده در مدارس از جمله چمن باعث شناسایی استعدادهای دانش آموزان می شود، گفت: زنگ ورزش بسیار کسل کننده بود و اکنون بسیار جذاب شده است.

هستی رامین با بیان اینکه قبل از افتتاحیه چمن با مشکلات ورزشی و تفریحی مختلف در مدرسه روبه رو بودیم که از جمله آنها آسیب های ورزشی، عدم حضور فعال در زنگ ورزش، نبود زیرساخت برای ایجادِ بستر ورزشی بود، افزود: اکنون به لطف خدا و پیگیری های مدیر مدرسه، چالش های جدی از قبیل این مشکلات مطرح نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه چمن مصنوعی و فضای سبز مدرسه هنوز نیاز به پیشرفت های بیشتری از جمله توسعه بیشتر وسایل ورزشی، وجود امکانات، توجه ویژه مسئولین به رشد و پیشرفت دانش‌آموزان دارد.

رامین در پایان عنوان کرد: علاقمندان به رشته های ورزشی با وجود امکانات کافی عزمی قوی برای موفق شدن در این حیطه دارند.

دانش آموز خبرنگار: مریم انصاری راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار