استاندار کرمان:

تشییع شهدای کرمان فردا انجام می‌شود

کرمان (پانا) - استاندار کرمان گفت پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه 15 دی ماه، ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تشییع شهدای کرمان فردا انجام می‌شود

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه 15 دی ماه، ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان برای تدفین می‌روند و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این حادثه خارج از گیت‌های بازرسی انجام شده و زنان، کودکان و پیرزنان و پیرمردان بی‌دفاع و بیگناه زیادی به شهادت رسیدند، گفت: دشمنان نشان دادند که حتی قبر شهید سلیمانی و زائران این شهید را نمی توانند تحمل کنند و امیدوارم که مردم ما با حضور حماسی خود در تشییع این شهدا مردم پاسخ محکمی به اقدامات بزدلانه تروریستی دشمنان بدهند.

لازم به ذکر است که بعد از ظهر ۱۳ دی ماه در سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد که حادثه اول در ورودی گلزار شهدای کرمان و حادثه دوم در ورودی تخت درگاه قلی‌بیگ اتفاق افتاده است که در این حادثه تعداد زیادی از هموطنان مصدوم و شهید شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار