پیام تسلیت مدیرآموزش و پرورش بیرجند در پی حادثه تروریستی کرمان

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرآموزش و پرورش  بیرجند در پی حادثه تروریستی کرمان

متن پیام مجید بهدانی به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
حادثه دلخراش و تاسف‌بار حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن تعدادی از عاشقان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز شد، موجی از غم و اندوه را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

این اقدام ناجوانمردانه‌ در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز، گویای این است که آنان با مکتب سلیمانی و جریان مقاومت دشمنی دارند و حال که به عجز و ناتوانی رسیده‌اند در تلاشند با این حرکت های ذلیل مردم عزیز اسلامی را از مسیر مکتب سلیمانی منصرف نمایند که دشمن بداند هرگز در عزم و اراده محکم مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال و مقاومت نمی تواند خللی ایجاد کند.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

اینجانب ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی و درود به روان مطهر شهدای این حادثه، به همه مردم ایران عزیز تسلیت عرض می کنم و شفای عاجل و کامل مجروحان این واقعه را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار