*نازنین فاطمه طاهری

با پیروی از مکتب سردار دلها، استوارتر از قبل به روشنگری ادامه خواهیم داد

در چهارمین سالگرد شهادت سلیمانی در محل گلزار شهدا کرمان صدای انفجار بمب به گوش عاشقان حاج قاسم رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
با پیروی از مکتب سردار دلها، استوارتر از قبل به روشنگری ادامه خواهیم داد

وَ أَنْذِرِ النَّاسَ‌الَّذِینَ ظَلَمُوا وَ سَكَنْتُمْ فِی مَساكِنِ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ وَ تَبَيَّنَ لَكُمْ كَيْفَ فَعَلْنا بِهِمْ وَ ضَرَبْنا لَكُمُ الْأَمْثالَ‌ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌ يَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ‌؛ و مردم را بترسان! که ستمکاران، آرى شما بودید که در منازل و کاخ‌هاى کسانى که به خویشتن ستم کردند، ساکن شدید؛ و براى شما آشکار شدچگونه با آنان رفتار کردیم؛ و براى شما، مثالها از سرگذشت پیشینیان زدیم «باز هم بیدار نشدید»! چرا که خداوند توانا و مجازات کننده است. در آن روز که این زمین به زمین دیگرى مبدّل مى‌شود...

پس از ۴ سال شهادت جانسوز شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، شهر کرمان بر اثر بمب گذاری غرق در خون شد و تا به کنون ۱۰۳ نفر از گلزار شهدای کرمان به عرش خدا و به مهمانی حاج قاسم دعوت شده‌اند؛

و هنوز از جسم بی جان و زائرانش هم هراس دارند..

چه زیبا بود که بعد از ۴ سال هنوز هم عاشقان شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه حضور داشتند، پس از حمله به شاهچراغ دومین حمله در سال اخیر حمله به زواران حاج قاسم در سالگرد او بود، که با این حمله خیال بر به همزدن امنیت در شهر کرمان را داشتند، هنوز کسانی هستند که بعد از ۴ سال منتظر از یاد رفتن نام و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن و یاد ما هستند؛

اما آنها نمی‌دانند که حاج قاسم نامش در قلب و روح تک تک افراد کشور حک شده‌است و پس از دیدن تجمع فرزندان حاج قاسم در سراسر کشور به گرایش جوانان دهه ۹۰ و ۸۰ به سمت و سوی مسیر حاج قاسم پی‌برده‌اند.

تا چشم کار می‌کند زن و بچه در این مسیر پی رسیدن به راه سعادت در مسیر حاج قاسم بودند، که تا به این لحظه ۱۰۳ نفر جان خود را از دست‌داده‌اند؛ اما شما نمی‌خواهید بیدار شوید... نمی‌خواهید به ظلمی که در حق کودکان ایران شده‌است کاری کنید؟؟ گناه آن کودک و جوان چه بوده‌است؟؟ چه گناهی کرده‌است که رژیم کودک‌کش با او اینگونه تا می‌کند....

ای کسانی که صحبت از حق می‌زنید و خواستار حق زنان و کودکان ایران زمین هستید، آیا این کار به ناحقی معروف نیست؟؟ آیا به زمین افتادن کودک ۷ ساله کرمانی ناحقی نیست؟؟ منتشر کردن عکس کودک کرمانی از صفحه یکی از طرفداران رژیم صهیونسیت و اظهار شادی ناحقی نیست؟؟

افرادی که در جنگ اسرائیل و فلسطین حامی رژیم صهیونسیت بوده‌اید اکنون کجا هستید؟؟ کجا هستید که فرزندان ایرانی در روز مادر باید جسم بی‌جان مادر خود را به آغوش بکشند؛ هنوز هم خواستار حق و پشتیبانی از رژیم صهیونسیتی هستید؟؟ رژیمی که از گریه مادران ایرانی شاد می‌شود رژیمی که با این حمله منتظر نابودی ایرانی اسلامی است؟؟

اما، هنوز نشناختند ایران و ایرانی را، ما ملت شهادیتم؛ حتی اگر هزاران شهید در سراسر کشور بدهیم، نخواهیم گذاشت خاک کشوری که امام رضا(ع) در آن است دست افراد صهیونیستی قرار بگیرد.

از یاد رفتن خاطرات امروز از ذهن کودک و نوجوانان بسیار دشوار است، بترسید از کودک ۱۰ ساله امروز که روزی قاتل جان خودتان خواهد شد؛ بترسید از آن جوانی که ترسیدن ناموس خود را در شهر خود دید اما کاری نتوانست انجام دهد.

تروریست‌هایی که فقط زور خود را به رخ کودکان و زنان مظلوم نشان می‌دهید، ما ملت امام حسینم همان ملتی که جان خود را فدای خاک وطنشان کرده‌اند؛ ملت ایران ملتی هستند که این حمله تروریستی را بی جواب نخواهند گذاشت.

ما دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌تهران، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت هم‌وطنان بی‌گناه را به پیشگاه ملت ایران تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌کنیم در این مسیر حق‌طلبی با پیروی از مکتب و راه سردار دلها، استوارتر از قبل به روشنگری ادامه خواهیم داد.

والسَّلامُ عَلى‌ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى‌

* دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار