فرماندار ویژه شهرستان ری در قیامدشت:

تقوا بود که حاج قاسم را سردار دل‌ها کرد

شهرری یک (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تقوا را دلیل اصلی ملقب شدن حاج قاسم به سردار دل‌ها شدن دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تقوا بود که حاج قاسم را سردار دل‌ها کرد

مهدی باب الحوائجی،فرماندار ویژه شهرستان ری دل باختگی را دلیل استقبال مردم از پیکر ایشان دانست و بیان کرد: شما دیدید که حاج قاسم سلیمانی که یک فرمانده جنگ بود نه به سبب فرماندهی امنیتی بلکه به جهت دل باختگی به خداوند بود که تمام ایران به استقبال جنازه ایشان آمدند و تمام ایران ایشان را تشییع کردند؛ حاج قاسم سلیمانی با خداشناسی و برای خدا حرکت کردن به خود و به ایران هویت بخشید و این تقوای ایشان بود که سبب محبوبیتشان در میان مردم شد.

باب‌الحوائجی گفت: عشق به خدا، شب زنده داری، تقوا و برای خدا حرکت کردن بود که قاسم سلیمانی را حاج قاسم سلیمانی،سردار دل‌ها، کرد. باید خدایی شوین و برای هر حرکتی در راستای خداوند تبارک و تعالی حرکت کنیم که هرکاری انجام دهیم ماندگار خواهد شد؛ همچنین حاج قاسم سلیمانی برای نظام مقدس جمهوری اسلام و ولایت فقیه احترام بسیار بالایی قائل بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند را مهم دانست و اذعان کرد: برای حفظ این حرم در روز ۱۱ اسفند حضور همه لازم است تا بر دهان ابر جنایت گران مشتی محکم باشد. در روز ۱۱ اسفند با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری به اوراق با ارزش نظام اسلامی خواهید افزود.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتخابات نشانی از همدلی و همراهی ملت است و برگ برنده‌ای است برای تعیین آینده چندین ساله نظام و همواره یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم در زمان انتخابات بوده‌است که به لطف خدا تا به امروز در این زمینه با شکست مواجه شده‌است؛ لازم است یکپارچگی و وحدت را در این انتخابات برای جهانیان نمایان کنیم.

دانش‌آموزخبرنگار: سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار