همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور مردم یاسوج در مراسم گرامیداشت 9 دی

یاسوج (پانا) - مراسم گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت‌افزایی با حضور مردم شهر یاسوج و مسئولان در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم یاسوج در مراسم گرامیداشت 9 دی

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر یاسوج با تأکید براینکه امروز شما میراث‌دار خون شهدا هستید، گفت: ما و شما هیچ زمانی از فتنه گران در امان نیستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه اظهار کرد: دشمنان نمی‌توانند وحدت شما را ببیند و با فتنه‌های متوالی به دنبال خدشه دار کردن این وحدت هستند.

وی ادامه داد: فتنه گران هر کجا و در هر زمان توانستند خون ریختند و به کسی رحم نکردند و با دورغ و شعار حقوق بشر به جنایاتشان ادامه می‌دادند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه نیروهای نظامی در شرایط و بحران‌ها فدایی ملت می‌شوند، اظهار کرد: در حوادث، سیل، بحران‌ها آنها حضور و نقش فعال دارند.

وی گفت: برخی می‌خواهند حد جریان فتنه را پایین آورده و به سلیقه های سیاسی تنزل دهند، موضوع ما پرچم یا حسین است که تاج سر ما بود و در فتنه ۸۸ زیر پا قرار گرفت و در فتنه ۸۸ قرآنی بود که آن روزها مورد بی‌حرمتی قرار گرفت.

آزادی خواه گفت: از اولین اقدامات فتنه‌گران ایجاد ناامنی بود که اگر کنترل نشده بود هیچ کدام از ما امنیت نداشتیم.

وی عنوان کرد: سه نفر داعشی به مجلس حمله کردند و حوادثی رخ داد و اگر امنیتی نبود، زنان و مردان ما مورد حمله و کشتار قرار می‌گرفتند و کشور ما همانند سوریه می‌شد.

آزادی خواه گفت: امروز برخی شبکه‌ها و فضاها که انقلاب را مورد حمله تبلیغاتی قرار می‌دهند نباید در موضع دفاع باشیم، بلکه باید در شرایط حمله متقابل باشیم؛ کسی منکر مشکلات مختلف اقتصادی و تورم نیست، اما رشد و پیشرفت در ابعاد مختلف علمی، دانش و پزشکی و توسعه زیرساخت‌ها قابل مقایسه با کمبودها نیست.

وی افزود: امروز اگر کسی قرار باشد این مشکلات را حل کند آنها آمریکایی نیستند بلکه خود شما هستید.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز باید پای علم انقلاب ایستاد و نباید در بحران‌ها از حمایت انقلاب کوتاه آمد در این شرایط است که خداوند متعال قدم‌های شما را استوار می‌گردند.

مدیر کل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز ۹دی را یادآور ماندگارترین حماسه میلیونی مردم انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه دانست و افزود: مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و و برگ زرین دیگری را به کارنامه همیشه درخشان خود افزودند.

حسنعلی عزت خواه گفت: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، گفت: امروز اگر در دنیا انقلاب اسلامی را به نام امام خمینی (ره) می شناسند، مقاومت را به نام سپهبد شهید سلیمانی به یاد می آورند.

حجه الاسلام امرالله اندرزیان، استاد حوزه و دانشگاه هم روز نهم دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:مردم ایران اسلامی در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار