طارمی در ویترین نقل‌و‌انتقالات فوتبال دنیا

‌تهران (پانا) - حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا، پورتو را در پست مهاجم با چالش جدی مواجه کرده است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طارمی در ویترین نقل‌و‌انتقالات فوتبال دنیا

کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از بازی شب گذشته برابر چاوز که با یک گل به سود پورتو به پایان رسید اظهار کرد: «فران ناوارو عضوی از تیم المپیاکوس خواهد شد. من فقط درباره بازیکنانی که در حال حاضر در تیمم دارم صحبت می‌کنم.»

وی تأیید کرد: «ناوارو به زودی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک خواهد کرد و با قراردادی قرضی به یونان منتقل خواهد شد، تا فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد.‌»

مهدی طارمی در آستانه پایان قراردادش با تیم پورتو قرار دارد و به احتمال فراوان بازیکن آزاد معرفی خواهد شد. کونسیسائو از طرفی هم با چالش انتخاب جایگزین برای مهاجم ایرانی پورتو قرار دارد.

تابستان ۲۰۲۳، زمان انتقال طارمی، از تیم پورتو به یکی از بزرگان اروپا پیش بینی شده بود، اما این انتقال به زمستان موکول شد.

‌یک روزنامه ایتالیایی در گزارشی مدعی شد که با اشغال یکی از سهمیه‌ها توسط الکسیس سانچز، سران اینتر تنها یک بازیکن غیراروپایی را می‌توانند به خدمت بگیرند و در این بین طارمی یک رقیب کانادایی به نام بوکان هم دارد که برای سران باشگاه اینتر میلان چهره‌ای مهم به شمار می‌آید؛ چرا که حضور وینگر ۲۴ ساله کلوب بروژ برای جایگزینی خوان کوادرادوی مصدوم ضروری است.

مهدی طارمی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در کنار سردار آزمون و دیگر فوتبالیست‌های شاغل در فوتبال اروپا، قطعاً در جریان پایان قراردادش با پورتو، پیشنهادت زیادی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان خواهد داشت.

مهدی در پورتو ماند و حالا در زمستان قیمت انتقال او کمتر نیز شده است. پورتو که می‌داند مهدی تمدید نخواهد کرد، دو راه بیشتر ندارد. یا با رقمی کم راضی به انتقالش شود یا در پایان فصل ریسک جدایی رایگان او را قبول کند. اینتر جدی‌ترین تیم خواهان طارمی است.

طارمی در کنار نیکولاس په‌په، 28 ساله (ترابزون)، کیلیان امباپه، 25 ساله (PSG)، فیلیپه اندرسون، 30 ساله (لاتزیو)، ویسان بن یدر، 33 ساله (موناکو)، میچی باتشوایی، 30 ساله (فنرباغچه)، لوکا یوویچ، 26 ساله (میلان)، آنخل دی ماریا، 35 ساله (بنفیکا) در ویترین نقل و انتقالات فوتبال دنیا در 2024 قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید که این یوز ایرانی توسط کدام باشگاه بزرگ اروپایی شکار خواهد شد، هر چند اینتر در کمین طارمی نشسته است.

آغاز جام ملت‌های آسیا و حضور تیم ملی فوتبال ایران در این آوردگاه مهم قاره کهن، باشگاه پورتو را در بحث حضور طارمی در ترکیب تیم فوتبال ایران با چالش جدی مواجه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار