رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی:

9 دی باید در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت 9 دی باید در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
9 دی باید در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند

متن پیام جواد روحانی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی به شرح زیر است:

حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر آنها خواهند ایستاد.

بی‌گمان حماسه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یکی از ایام الله ها و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود. روزی که مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل چشم پوشی خود را در پایداری از ارزش‌های دینی و ولایت آشکار کردند. راهپیمایی مردم در نهم دی، در پاسخ به هتک حرمت به عاشورای حسینی که نماد عزت طلبی و ذلت گریزی است، گواه صادق و شاهد مانایی بر استمرار حرکت عظیم امت اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت در گذرگاه‌های سیاسی است که در دفتر تاریخ این مرز و بوم به عنوان بیعت مجدد امت و امام تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

فرا رسیدن سالروز ٩ دی ماه حضور عاشورایی، فراگیر و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب، ارزش‌های دینی و ولایت فقیه را گرامی می‌داریم و می‌دانیم کم نیستند شهدای گرانقدری همچون فرمانده بی باک جبهه کفرستیزی، سردار شهید سلیمانی که با تأسی از سیره اهل بیت (ع) در راه عشق به وطن و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیده اند و شهادت شان، باور به ارزش‌های دینی و اعتقادی و مقاومت در راه آرمان های انقلاب را در وجود هر ایرانی باایمان تقویت کرده است.

ضمن گرامیداشت سالگرد این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب است، از مردم مومن و متعهد و ولایتمدار استان خراسان رضوی، بالاخص فرهنگیان بزرگوار خواستارم از آرمان های این حماسه جاودانه و خون شهیدان اسلام پاسداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار