مدیر آموزش و پرورش رودهن :

برگزاری کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش رودهن در راستای کیفیت‌بخشی تربیتی

رودهن(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن از برگزاری کمیته‌های فصلی حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش منطقه رودهن در راستای کیفیت‌بخشی تربیتی در جنبه‌های مختلف از جمله مسائل مذهبی، تبیینی و اجتماعی در مدارس از بستر و کانون این همکاری و مشارکت ثمربخش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش رودهن در راستای کیفیت‌بخشی تربیتی

جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه شهرستان‌دماوند و آموزش و پرورش بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن، حجت‌الاسلام سعید نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌دماوند، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر رودهن، معاون شهردار رودهن، مسئول ستاد نمازجمعه و جمعی از مدیران مدارس و مبلغین حوزه‌های علمیه در دفتر امام‌جمعه بخش رودهن برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن در این جلسه عنوان کرد: تعامل آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه به عنوان دو نهاد بزرگ فرهنگی مهمترین عامل تحقق سند تحول است. باید با برنامه‌ریزی از ظرفیت روحانیون مستقر در منطقه، برای رفتن به مدارس یک روز در هفته استفاده کرد.

وی افزود: توجه به بیان نکات اخلاقی تربیتی در ضمن مباحث درسی مورد توجه معلمان قرار بگیرد و پیرامون توانمندی معلمان در این زمینه به طور مستمر لازم است که جلسات توانمندسازی و آموزش برگزار شود و از این بستر، زمینه تحقق تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان انجام و نهادینه شود.

حسینی بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، همهٔ ما باید نسبت به تربیت نسلی بالنده و موفق دغدغه همگانی داشته باشیم.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش در این جلسه نیز اظهار کرد: در واقع ما به دنبال تربیت تمام ساحتی در مدارس و بین دانش‌آموزان هستیم و قطعاً همکاری و مشارکت حوزه علمیه با آموزش و پرورش و استفاده از مبلغین و روحانیون در مدارس و بین دانش‌آموزان در دستیابی به اهداف متعالی آموزش و پرورش نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری خواهد داشت که به نحو شایسته‌ای این همکاری روزبه روز باید گسترش و ارتقا یابد.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های لازم صورت می‌گیرد که معلمان، دبیران و همکاران فرهنگی ما از کانون و منشا این همکاری، بهره‌مند شوند و از، طریق ارائه آموزش‌ها و کسب توانمندی‌های تربیتی و آموزشی از طریق حوزه و فعالیت موثر روحانیون در مدارس و در روند آموزش و تربیت همه‌جانبه‌ دانش‌آموزان بهینه‌تر و کارآمدتر و موفق‌تر عمل کنند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار