تجلیل از همسران و مادران شهدا در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان

اصفهان (پانا) - جلسه آموزشی توجیهی رابطین امور بانوان در مدارس ناحیه ۳ اصفهان به همراه تجلیل از همسران و مادران شهدا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از همسران و مادران شهدا در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان

جلسه آموزشی توجیهی رابطین امور بانوان در مدارس با حضور اکبرپور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳، دکتر امینی ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان،عباسی معاونت پشتیبانی، توکلی کارشناس امور بانوان ودبیر قرارگاه جهادی کوثر، آزادپرور مسئول برون سازمانی قرارگاه جهادی کوثر، مادر شهید والا مقام مدافع حرم شهید جواد محمدی در آموزش و پرورش ناحیه ۳ برگزار شد.


در این جلسه دکتر علی امینی در مورد هویت بخشی و الگوی سوم زن مسلمان که باید تاریخ ساز باشد و از الگوی شرق و غرب پرهیز کرد.به نقش مادری و همسرداری وحضور فعال و اثرگذار زنان در عرصه‌های سیاسی اجتماعی و حکومتی اشاره نمودند .


در ادامه مدیر آموزش وپرورش ناحیه به نقش و جایگاه مادران در زمان دفاع مقدس پرداختند و رابطین امور بانوان در سطح مدارس را بسیار تاثیر گذار در امور تربیتی و ِآموزشی دانست .


کارشناس امور بانوان و رابط قرارگاه جهادی کوثر با اشاره به اینفوگرافی و برنامه‌های راهبردی امور بانوان و اقدامات قرارگاه ،برنامه‌های مربوطه را بیان نمودند. و در پایان تجلیل از مقام شامخ مادر شهیدمدافع حرم و تقدیر از رابطین امور بانوان در مدارس به عمل آمد.

در پایان این برنامه و به مناسبت روز تجلیل از بانوان و همسران شهید ، از تعدادی از مادران و همسران محترم شهدای ناحیه ۳ در منزل ایشان تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگاران:هستی جعفری،ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار