پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار معوقه هفته پنجم؛

پرسپولیس بیخ گوش یاران نکونام

تهران (پانا) - پرسپولیس با شکست دادن نساجی مازندران در دو قدمی سپاهان صدرنشین قرار گرفت تا تعیین قهرمان نیم فصل به هفته پانزدهم کشیده شود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس بیخ گوش یاران نکونام

پرسپولیس امشب در دیدار معوقه از هفته بیست وسوم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی در شرایطی که سرمربی اسپانیایی سکان این تیم را بر عهده داشت، با نتیجه یک بر صفر پیروزی رسید.

پرسپولیس، هم امتیاز با استقلال و تنها بخاطر تفاضل گل در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ بیست و سوم قرار گرفت.

بازی آخر سرخ آبی های پایتخت به ترتیب مقابل مس رفسنجان و پیکان، برای دو تیم جدال گلادیاتورهاست. از طرفی هم قهرمانی نیم فصل سپاهان هم دست خود این تیم است و شکست احتمالی طلایی پوشان دیار نصف جهان، بلیط قهرمانی نیم فصل استقلال یا پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در دیدار پانزدهم لیگ بیست و سوم است.

با شکست ۳بر ۱ سپاهان صدرنشین در سیرجان مقابل گل گهر، پرسپولیس با این پیروزی با استقلالی‌ها هم امتیاز شد و به فاصله دو امتیازی سپاهانی‌ها رسید.

جایگاه طلای پوشان دیار زاینده رود که با دست مهربان فدراسیون فوتبال و بازگشت ۴ امتیاز کسب شده به این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است، متزلزل شده است.

استقلال، هم که پرسپولیس این رقیب دیرینه خود را بیخ گوش خود در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ بیست و سوم امساس می‌کند، می‌خواهد با شکست پیکان در پایان نیم فصل اول رقابت فوتبال کشور جایگاه بهتری به دست بیاورد.

استقلالی ها که تا قبل از اتفاق عجیب کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در بحث بازگشت امتیازات کسر شده از پرسپولیس و سپاهان به این باشگاه‌ها، صدر جدول را از دست داده است، می‌خواهد با شکست پیکان شرایط خود را در بالای جدول بهبود ببخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار