مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

پیش‌بینی تخصیص ۴۶ میلیارد تومان پروژه برای آموزش و پرورش گلستان در سفر دوم رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از پیش‌بینی ۴۶ میلیارد تومان پروژه‌ فرهنگی آموزش و پرورش در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی تخصیص ۴۶ میلیارد تومان پروژه برای آموزش و پرورش گلستان در سفر دوم رئیس‌جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص اعتبارات و پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش در دور دوم سفر رئیس‌جمهور اظهار کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به گلستان اتفافات خوبی رقم خورد و در دور دوم سفر هم اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در مجموع ۴۶ میلیارد تومان پروژه فرهنگی و اجتماعی در سفر پیش‌بینی شده که در بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در زمینه جذب و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل ۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته تا برخی اقلام و تجهیزات آموزشی خریداری شود.

نظری اضافه کرد: در حوزه هوشمندسازی مدارس هم ۱۰ میلیارد تومان پروژه برای خرید تجهیزات شبکه در نظر گرفته‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان‌ اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز اردوگاه تربیتی قرن‌آباد به تصویب رسیده است، گفت: همچنین برای اجرای طرح اوان کودکی (پاک) و نظام مراقب از دانش‌آموزان (نماد) در استان مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان اختصاص یافته‌است.

وی ادامه داد: دو میلیارد تومان برای تجهیز مرکز رشد و فناوری دانش‌آموزی، سه میلیارد تومان برای تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی و پنج میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های فنی و کاردانش در سفر دوم اختصاص خواهد یافت.

نظری ادامه داد: هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس به بهره‌برداری و شبکه فیبرنوری در مدارس استان افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار