عباس‌زاده در گفت‌وگو با پانا:

غربی‌ها از تحریم به عنوان سلاح استفاده می‌کنند

جنبش‌های آزادی‌بخش یاد گرفته‌اند که چگونه تحریم‌ها را خنثی کنند/چهره بی‌نقاب غرب به خصوص آمریکا برای جهانیان آشکار شده است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه غربی‌ها از تحریم به عنوان سلاح استفاده می‌کنند، گفت کشورهای مستقل و جنبش‌های آزادی‌بخش یاد گرفته‌اند که در مقابل این سلاح چگونه از خود دفاع کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
غربی‌ها  از تحریم به عنوان سلاح استفاده می‌کنند

پارمیدا یاوری - محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به تحریم ۶ فرد و نهاد ایرانی از جمله فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «غربی‌ها از عنصر تحریم، برای تهدید و مقابله با جریان منتقد خود استفاده می‌کنند و هیچ محدودیتی نیز قائل نیستند. کشورهای مستقل و جنبش‌های آزادی‌بخش یاد گرفته‌اند که در مقابل این سلاح چگونه از خود دفاع کنند. اینها از تحریم به عنوان سلاح استفاده می‌کنند؛ طبیعتاً در جنگ باید سلاح طرف را خنثی کرد و از آن عبور کرد.»

وی افزود: «ما یاد گرفتیم که چگونه این تحریم‌ها را خنثی کنیم. سالیان سال است که این کار را شروع کرده‌اند. بنده در سال 1390 از اولین افرادی بودم که مورد تحریم اتحادیه اروپا و آمریکا قرار گرفتم و هنوز هم نامم در لیست است. ما یاد گرفتیم که چگونه با این تحریم‌ها مقابله کنیم و این مواضع را متقابلاً پاسخ دهیم.»

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «چهره بی‌نقاب غرب به خصوص آمریکا برای جهانیان آشکار شده است. در دفاع از رژیم صهیونیستی و بر علیه ملت مظلوم فلسطین به این اقدامات دست می‌زنند. در آینده‌ای نه چندان دور، اینها مفتضح تاریخ خواهند شد.»

لازم به ذکر است، دولت انگلیس روز پنجشنبه ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) در بیانیه‌ای، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و ۶ تن از فرماندهان ارشد سپاه را به ادعای همکاری با حماس و جهاد اسلامی فلسطین تحریم کرد.

انگلیس خالد قدومی و ناصر ابوشریف، نمایندگان حماس و جهاد اسلامی فلسطین در ایران را نیز در فهرست تحریم قرار داد.از سوی دیگر وزارت خزانه‌داری آمریکا هم روز پنجشنبه ۲۳ آذر تعدادی از فرماندهان سپاه قدس را به این بهانه تحریم کرد. در همین خصوص معاون فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، روز پنجشنبه از همراهی انگلیس با آمریکا در اعمال این تحریم‌ها قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار